|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 8:57 am
Hej hej. ^^ Vad gör du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 9:00 am
Silence_P Hej hej. ^^ Vad gör du då? pratar med folk här på gaia. Vad gör du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 9:01 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 9:02 am
TessiTuss Silence_P Hej hej. ^^ Vad gör du då? pratar med folk här på gaia. Vad gör du? Försöker hitta nån som vill trejda sin devil tail mot min sash. Men de känns som att jag måste slänga in en del golds emellan för o få devil tailen. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 9:08 am
Silence_P TessiTuss Silence_P Hej hej. ^^ Vad gör du då? pratar med folk här på gaia. Vad gör du? Försöker hitta nån som vill trejda sin devil tail mot min sash. Men de känns som att jag måste slänga in en del golds emellan för o få devil tailen. sad okej, men kom inte dem i samma brev?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 9:09 am
TessiTuss Silence_P TessiTuss Silence_P Hej hej. ^^ Vad gör du då? pratar med folk här på gaia. Vad gör du? Försöker hitta nån som vill trejda sin devil tail mot min sash. Men de känns som att jag måste slänga in en del golds emellan för o få devil tailen. sad okej, men kom inte dem i samma brev? joo.. men devil tailen är lite mer värd än sashen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 9:12 am
Silence_P TessiTuss Silence_P TessiTuss Silence_P Hej hej. ^^ Vad gör du då? pratar med folk här på gaia. Vad gör du? Försöker hitta nån som vill trejda sin devil tail mot min sash. Men de känns som att jag måste slänga in en del golds emellan för o få devil tailen. sad okej, men kom inte dem i samma brev? joo.. men devil tailen är lite mer värd än sashen. va synd confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 9:13 am
Silence_P joo.. men devil tailen är lite mer värd än sashen. okej det var konstigt tycker jag. Kommer du ihåg vad mli sa att jag var? Glömmer bort det hela tiden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 9:13 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 9:15 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 9:16 am
Funkar inte heller ditt photobucket Petsy?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 9:18 am