|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 1:54 pm
het stroom in heel nuenen viel opeens uit confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 7:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 7:23 am
kittyocean    Ik heb de hele dag dorst..volgens mij word ik verkouden I made all the images myself! Do not steal them please!
 hier nog 1. zo ik heb net een klasgenoot van mijn vrienidn gereport voor het sturen van chainmails.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 8:28 am
number_17 kittyocean    Ik heb de hele dag dorst..volgens mij word ik verkouden I made all the images myself! Do not steal them please!
 hier nog 1. zo ik heb net een klasgenoot van mijn vrienidn gereport voor het sturen van chainmails.   Ai! Ik hoop altijd dat ze ophouden met sturen als ik ze aangeef dat het verboden is... maar sommigen zien zichzelf boven de Gaia wet =S I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 8:36 am
nee ze weten het gewoon niet. +belgen hebben iets met ketting brieven.. ook via hotmail enzo..
net of ze zo dom zijn en er toch in geloven blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 8:49 am
Under my mind: ik heb keelpijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 9:04 am
number_17 nee ze weten het gewoon niet. +belgen hebben iets met ketting brieven.. ook via hotmail enzo..
net of ze zo dom zijn en er toch in geloven blaugh    Send this to 50 people and get 5k!!! ...geloven mensen dat nou echt??! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 10:25 am
kittyocean number_17 nee ze weten het gewoon niet. +belgen hebben iets met ketting brieven.. ook via hotmail enzo..
net of ze zo dom zijn en er toch in geloven blaugh    Send this to 50 people and get 5k!!! ...geloven mensen dat nou echt??! I made all the images myself! Do not steal them please!
 ik heb t ook al 1 x gedaan maar ik hoorde er niks meer van van de admins dus ik heb geen idee of ze nou gebanned is een warning heeft gekregen of whatever. dit vind ik erg vervelend en geeft me het idee dat er niks aan gedaan word. helaas heb ik namenlijk nog 2 van die lozers in me lijst ( 1 daarvan zit ook in het adpe.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 10:37 am
OMM:
Alles voelt zo nep, alle lieve dingen en beloftes die hij deed... een half jaar lang. Alles voelt zo fake. cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 11:07 am
Eastvane kittyocean number_17 nee ze weten het gewoon niet. +belgen hebben iets met ketting brieven.. ook via hotmail enzo..
 ik heb t ook al 1 x gedaan maar ik hoorde er niks meer van van de admins dus ik heb geen idee of ze nou gebanned is een warning heeft gekregen of whatever. dit vind ik erg vervelend en geeft me het idee dat er niks aan gedaan word. helaas heb ik namenlijk nog 2 van die lozers in me lijst ( 1 daarvan zit ook in het adpe.) gewoon reporten.
beterschat david
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 11:15 am
had ik gedaan, maar niks meer van gehoord en dat is best vervelend aangezien je/ik dan dus niet weet of ze het a hebben ontvangen b wat aan hebben gedaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 12:56 pm
On my mind: Bijna m'n 70's shirt! xd . Off my mind: Eindelijk klaar met me werk. Licht van m'n brommer is stuk, benzine is op en ik kan geen kant meer op. Alles loopt hier fout en nu moet ik fietsend naar een tankstation om benzine te halen crying . Maarja, mischien ben ik gewoon lui...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 2:55 pm
Joepie morgen begint tentame week
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 12:22 am
kittyocean number_17 nee ze weten het gewoon niet. +belgen hebben iets met ketting brieven.. ook via hotmail enzo..
 er zitten veel amerikanen op gaia..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 2:03 am
number_17 kittyocean number_17 nee ze weten het gewoon niet. +belgen hebben iets met ketting brieven.. ook via hotmail enzo..
 er zitten veel amerikanen op gaia.. helaas. zeg nie dat iedere americaan slecht is... maar er zijn der veel waarvan ik zoiets heb van... als ik nu iets zeg klaag je me of aan of je verteld m hoe het volgens jou beter kan. (heh of je krijgt n chainmail XD) ik heb over t algemeen niks tegen ze. maar ben ook geen dikke vriendjes ( praat ik het zo een beetje goed ? )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|