|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 4:31 am
Count Flo Goedendag schonen deendre 3nodding *draait zich om* Wie?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 4:31 am
Deerne bedoel je? sweatdrop
Goedemor.. middag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 4:34 am
Darlaa, wat zie je er leuk uit! Hoe kom je toch zo rijk???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 4:42 am
Rijk? geen idee pollen gaat snel bij me maar ik heb altijd veel schermen open miss is dat het naast het posten en lurken en pollen en vissen en blikjes verzamelen in towns, allemaal tegelijk. XD
Maar vanaf volgende week zal het wel langzamergaan en zal ik ook minder online zijn, bennamelijk aangenomen en kan dindag al begnnen met werken. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 4:48 am
Kun je echt gold, ehm geld gaan verdienen xD Hopelijk gaat dat net zo makkelijk wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 4:49 am
Gefeli Darlaa =D Ik poll altijd, post zo nu en dan, en ben 9 van de 10 keer ook op mijn andere pc met dingen bezig XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 4:52 am
Oeh plus dat ik een creditcard kan aanvragen! en dus aan Gaia kan gaan doneren.
( >_< Erg he moet ik een creditcard aanvragen waar je zo'n hoog salaris voor nodig heb zodat je duizenden euro's krediet hebt terwijl ik alleen maar wat kleingeld aan een website wil doneren stressed )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 5:04 am
Succes Darlaa!!! Idd vervelend dat je voor zoiets kleins een creditcard nodig hebt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 5:04 am
lol xD Dus we kunnen jou nu maandelijks geld toesturen zodat jij voor ons doneert? -angelface- xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 5:08 am
Niet eens zo'n slecht idee XD Maar denk niet echt haalbaar XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 5:13 am
hoezo? alles via de bank zou kunnen, maar dan moeten wel de rekeningnrs bekend worden gemaakt. sweatdrop
Ach ja, ik spaar liever mijn echte geld op en besteed mijn gaia gold voor deze dingen ^_^ ((Hoewel de sealeds afschuwelijk duur zijn geworden scream ))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 5:17 am
Als dat ook echt zou aankomen. XD Dan vraag ik me of er niet iemand of iets in nederland wil zijn die het voor een kwartje winst of zo per accept giro wil doen, Via Gaia natuurlijk, zo moeiljk met het toch niet zijn om betalingsmogelijheden in andere landen te geven, zolang je het doorberekend, beter dan dat mensen het helemaal niet kunnen.
Heej je hebt echt geld sneller verdiend dan dat je je Gaia gold verdient dus vanaf dat perpectief is het een stuk voordeliger.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 5:21 am
internetbankieren xD komt altijd aan, maar goed... Je hebt wel gelijk dat echt geld sneller verdient is dan gaiagold =3
En tegenover dat kwartje winst staat ook het vertrouwen dat de sealed ook echt aankomt bij de besteller!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 5:22 am
Ja, sinds de Angelbow zeker!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 5:24 am
Tja ze hebben van de fanime con gehoord wat er nog allemaal komt... Rock puppy plushie? 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |