|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:42 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:44 am
Petsy Psyanoid Petsy Psyanoid Petsy Psyanoid Petsy Psyanoid *Springer och byter om lite kvickt* En apa! gonk Rawr... whee Grön hårig en.. o.O *Petar lite på* *blir petad* x.x sweatdrop *Kramar istället* *Kramar tbx* Vad gör du då? Läser serie tidningar, Själv? Ritar lite ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:45 am
*klappar på ryggen* Hur är det med dig idag då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:46 am
Blixtra *klappar på ryggen* Hur är det med dig idag då? bara bra tack, sj??? Hittade ett par prisoners pants för 180 gold blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:47 am
Psyanoid Petsy Psyanoid Petsy Psyanoid Petsy Psyanoid Petsy Psyanoid *Springer och byter om lite kvickt* En apa! gonk Rawr... whee Grön hårig en.. o.O *Petar lite på* *blir petad* x.x sweatdrop *Kramar istället* *Kramar tbx* Vad gör du då? Läser serie tidningar, Själv? Ritar lite ^^ Ritar vad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:47 am
Chibi Strawberry Ja. ._.; Och vid en affär också. sweatdrop xd Det gör hon verkligen. ...Som sagt, Sandviken är en udda 'stad'. xp Din syrra har roliga matvanor. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:48 am
Jalkazar Blixtra *klappar på ryggen* Hur är det med dig idag då? bara bra tack, sj??? Hittade ett par prisoners pants för 180 gold blaugh Jofan! Det är bra med mig.. Men vet du vad? Jag fick två events på samma dag.. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:49 am
Men du min vän är inte vilket bröd som helst Din färskhet, smak gör vem som helst frälst Vi är som gjorde för varann Vår limpmacka blev sann
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:50 am
D0ppelganger ...Som sagt, Sandviken är en udda 'stad'. xp Din syrra har roliga matvanor. 3nodding Det är den verkligen. xp Oja. Det konstiga var att hon tuggade sönder den och svalde bitarna utan att skära sig. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:51 am
Blixtra Jalkazar Blixtra *klappar på ryggen* Hur är det med dig idag då? bara bra tack, sj??? Hittade ett par prisoners pants för 180 gold blaugh Jofan! Det är bra med mig.. Men vet du vad? Jag fick två events på samma dag.. razz jag har fått en pink lnk och sen när jag klicka på den fick jag en till och en gång fick jag en bluebox och när jag gick till profile för att titta på den fick jag en till..... men de va typ flera månader sen jag fick nåt nu
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:51 am
Chibi Strawberry Men du min vän är inte vilket bröd som helst Din färskhet, smak gör vem som helst frälst Vi är som gjorde för varann Vår limpmacka blev sann .. *Blink blink* Jaha sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:52 am
Chibi Strawberry Det är den verkligen. xp Oja. Det konstiga var att hon tuggade sönder den och svalde bitarna utan att skära sig. :\ En udda stad med udda människor. whee Hjälp, hon är som den där fransmannen som käkar flygplan...! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:53 am
Petsy Psyanoid Petsy Psyanoid Petsy Psyanoid Petsy Psyanoid Petsy Psyanoid *Springer och byter om lite kvickt* En apa! gonk Rawr... whee Grön hårig en.. o.O *Petar lite på* *blir petad* x.x sweatdrop *Kramar istället* *Kramar tbx* Vad gör du då? Läser serie tidningar, Själv? Ritar lite ^^ Ritar vad? En lite komisk bild om mig när jag drömmer om att köpa vash kostym på ebay xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:53 am
Petsy .. *Blink blink* Jaha sweatdrop xd Där här är en riktigt knasig låt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:54 am
Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra *klappar på ryggen* Hur är det med dig idag då? bara bra tack, sj??? Hittade ett par prisoners pants för 180 gold blaugh Jofan! Det är bra med mig.. Men vet du vad? Jag fick två events på samma dag.. razz jag har fått en pink lnk och sen när jag klicka på den fick jag en till och en gång fick jag en bluebox och när jag gick till profile för att titta på den fick jag en till..... men de va typ flera månader sen jag fick nåt nu Cooolt ^^!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|