|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:23 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:25 am
Sponk Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk men dom kostar ju 6k i store så dom e billiga, spara hela 500g! och du kan få dem lägre om du biddar har inte ens 2k har bara 1.6k s妣8250;?quote]synd de e för lite dom sad jag vet... men chibi_strawberry va väl intresserad kanske, hon har´inte svarat än lycka till tack (det kan beh?) beh??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:30 am
Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk men dom kostar ju 6k i store så dom e billiga, spara hela 500g! och du kan få dem lägre om du biddar har inte ens 2k har bara 1.6k s妣8250;?quote]synd de e för lite dom sad jag vet... men chibi_strawberry va väl intresserad kanske, hon har´inte svarat än lycka till tack (det kan beh?) beh??det blev nåt fel det ska stå: behövas
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:32 am
Sponk Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk men dom kostar ju 6k i store så dom e billiga, spara hela 500g! och du kan få dem lägre om du biddar har inte ens 2k har bara 1.6k s妣8250;?quote]synd de e för lite dom sad jag vet... men chibi_strawberry va väl intresserad kanske, hon har´inte svarat än lycka till tack (det kan beh?) beh?? det blev nåt fel det ska stå: behövas ok xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:33 am
har sänkt priset på autobuy med HELA 1100g!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:34 am
Sponk har sänkt priset på autobuy med HELA 1100g!!!!!! då kommer nog nån köpa dom iaf
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:37 am
Jalkazar Sponk har sänkt priset på autobuy med HELA 1100g!!!!!! då kommer nog nån köpa dom iaf hopps det *hoppas*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:38 am
Sponk Jalkazar Sponk har sänkt priset på autobuy med HELA 1100g!!!!!! då kommer nog nån köpa dom iaf hopps det *hoppas* hoppas..... sak du köpa en DS
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:39 am
Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk har sänkt priset på autobuy med HELA 1100g!!!!!! då kommer nog nån köpa dom iaf hopps det *hoppas* hoppas..... sak du köpa en DS nja vet inte *funderar* kanske
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:40 am
Sponk Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk har sänkt priset på autobuy med HELA 1100g!!!!!! då kommer nog nån köpa dom iaf hopps det *hoppas* hoppas..... sak du köpa en DS nja vet inte *funderar* kanske du måste
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:42 am
Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk har sänkt priset på autobuy med HELA 1100g!!!!!! då kommer nog nån köpa dom iaf hopps det *hoppas* hoppas..... sak du köpa en DS nja vet inte *funderar* kanske du måste kanske, men hur mycket kostar dom? *funderar ännu mer*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:43 am
Sponk Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk har sänkt priset på autobuy med HELA 1100g!!!!!! då kommer nog nån köpa dom iaf hopps det *hoppas* hoppas..... sak du köpa en DS nja vet inte *funderar* kanske du måste kanske, men hur mycket kostar dom? *funderar ännu mer* 1500 kr
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:45 am
Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk har sänkt priset på autobuy med HELA 1100g!!!!!! då kommer nog nån köpa dom iaf hopps det *hoppas* hoppas..... sak du köpa en DS nja vet inte *funderar* kanske du måste kanske, men hur mycket kostar dom? *funderar ännu mer* 1500 kr de e lite duyr men om dom kommer ut nästa år kan jag önska mig i födelsedags present
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:47 am
Sponk Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk har sänkt priset på autobuy med HELA 1100g!!!!!! då kommer nog nån köpa dom iaf hopps det *hoppas* hoppas..... sak du köpa en DS nja vet inte *funderar* kanske du måste kanske, men hur mycket kostar dom? *funderar ännu mer* 1500 kr de e lite duyr men om dom kommer ut nästa år kan jag önska mig i födelsedags present 1'a kvartalet 2005
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:51 am
Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk har sänkt priset på autobuy med HELA 1100g!!!!!! då kommer nog nån köpa dom iaf hopps det *hoppas* hoppas..... sak du köpa en DS nja vet inte *funderar* kanske du måste kanske, men hur mycket kostar dom? *funderar ännu mer* 1500 kr de e lite duyr men om dom kommer ut nästa år kan jag önska mig i födelsedags present 1'a kvartalet 2005 e de typ januari? jag fyller år i maj
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|