|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 6:52 am
Jalkazar Memmi89 Jalkazar Memmi89 Jalkazar Memmi89 Jalkazar Memmi89 Jalkazar Memmi89 Jalkazar Memmi89 Jalkazar HALLÅ.... hallå....hallå....hehe eko xd HOLA... hola...hola...Käft... käft...käft...F*N... f*n...f*n... eek sweatdrop vad堫䦴???? eek ekot... ekot...ekot...prata inte s堨?d堺sweat: okej... okej...okej...viska istället stressed behövs inte jag slog sönder ekot hur?? surprised med boxningshandskar ooooo.... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 6:52 am
hmmm..... vad ahr du gjort ida då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 6:53 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 6:56 am
Jalkazar hmmm..... vad ahr du gjort ida då Varit i skolan och inget mer. Du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 6:58 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:09 am
*kommer in*kan nån köpa mina hipster shades!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:10 am
Sponk *kommer in*kan nån köpa mina hipster shades! inte för de priset
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:12 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:13 am
TessiTuss Jalkazar TessiTuss Jalkazar hmmm..... vad ahr du gjort ida då Varit i skolan och inget mer. Du? samma p堥tt ungef䲮.... spelade ganska mycke pingis d䲠峳囯quote] okej. är'u bra på pingis
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:16 am
Jalkazar Sponk *kommer in*kan nån köpa mina hipster shades! inte för de priset men dom kostar ju 6k i store så dom e billiga, spara hela 500g! och du kan få dem lägre om du biddar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:17 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:18 am
Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk *kommer in*kan nån köpa mina hipster shades! inte för de priset men dom kostar ju 6k i store så dom e billiga, spara hela 500g! och du kan få dem lägre om du biddar har inte ens 2k har bara 1.6k s囯quote]synd de e för lite dom sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:19 am
Sponk Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk *kommer in*kan nån köpa mina hipster shades! inte för de priset men dom kostar ju 6k i store så dom e billiga, spara hela 500g! och du kan få dem lägre om du biddar har inte ens 2k har bara 1.6k s囯quote]synd de e för lite dom sad jag vet... men chibi_strawberry va väl intresserad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:21 am
Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk *kommer in*kan nån köpa mina hipster shades! inte för de priset men dom kostar ju 6k i store så dom e billiga, spara hela 500g! och du kan få dem lägre om du biddar har inte ens 2k har bara 1.6k s囯quote]synd de e för lite dom sad jag vet... men chibi_strawberry va väl intresserad kanske, hon har´inte svarat än
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 7:22 am
Sponk Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk Jalkazar Sponk *kommer in*kan nån köpa mina hipster shades! inte för de priset men dom kostar ju 6k i store så dom e billiga, spara hela 500g! och du kan få dem lägre om du biddar har inte ens 2k har bara 1.6k s囯quote]synd de e för lite dom sad jag vet... men chibi_strawberry va väl intresserad kanske, hon har´inte svarat än lycka till
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|