nee hoor =).
njah... ok ik hoor wel vaker van mensen dat ik goed kan coachen XD, mja over forum/gaia kan ik dat niet =(.
maargoed t is maar net wat jij wilt als je t wilt leren probeer t dan gewoon
smile .
als je nual gaat bedenken dat t nie lukt vind je t erg raar dat t dan nie lukt, dan begin je al met tegenzin dan kan je idd net zogoed niks doen. Maar als je nou eens verder kijkt dan alleen dit en je bedenkt dat t mischien wel erg belangrijk is (als cijfer dan) voor het vervolg. of dat je het later in de lessen nodig heb. lees het gewoon 2 of 3 x door en ga bij jezelf bedenken wat je zojuist heb gelezen. welke punten je niet goed meer leest lees je nog een keer. en wat je wel begrijpt sla je over dat leer je pas morgen ochtend of net voor je proefwerk...
je k**t het best hoor alleen t is puur de instelling die je aanneemt. en natuurlijk heb ik ook niet altijd (eigenlijk nooit) zin om te leren, maar ik hou mezelf dan voor dat het toch nodig is en dat ik me erdan maar ff doorheen moet slaan. Mischien helpt een glas cola of een bakje(of zak) chips je wel te ontspannen tijdens het leren. zolang je je maar wel even afzonderd van de rest ( msn/telefoon/gaia enz enz) want dan kan je aandacht alleen maar afgeleid worden.