|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 5:03 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 7:28 am
+ o.o Hemma! + Snart är det J-cult. + Adam Brody från O.C! heart O.o! + California *sjunga* + Sett på många O.C avsnitt.. biggrin + Var med Camilla och Sara. + Gackt heart
-/+ Blivit beroende av O.C! *sucka* Men han är ju så söt! O.o!
- Det är för varmt för mig ute gonk - Min rygg, dumma ryggrad.. Dumma dumma dumma!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 8:57 am
Blixtra + Adam Brody från O.C! heart O.o! hai, söt! ^^ + chad michael murray! heart + avslappnad dag. ^^ + musik. + svalt väder. [reklaminslag]www.grin.se[/reklaminslag] min bror jobbar där. ^^v
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 2:33 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 2:50 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 2:57 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 7:19 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 7:23 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 7:25 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 7:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 7:44 am
Inga plus, inga minus... jag hatar tomma dagar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 9:24 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 10:58 am
+ CINDERELLA!!!! (fartyget XD) + Den hemliga resan var en 22 timmars kryssning. + "Ingen land i ansikte!" XDDDD + Taxfree ;D + Min nya väska. heart Så söt!! + Sitta ute på däck!! whee + 2 4 U heart + Stockholms skärgård = BEAUTIFUL!!!! + Min mobil välkomnade mig till Finland när vi kom till finskt vatten. XD + Ska åka till Enskär imorgon. biggrin + Nya pengar på kontot imorgon.
- Blev uppbjuden av en läskig person. -__- Ville inte ens dansa. - Sovit i fyra timmar. - Båten gungade och folk skrek utanför vår hytt vid 5 tiden på morgonen.. kunde inte sova mer efter det. >< - Min madrass gled fan av sängen pga vågorna. XDD - Vill åka igen... NUUUU!!!!! ;___________;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 11:10 am
+ Miku heart Miku heart Miku heart Gosas med Miku Kittla Miku Laga mat åt Miku Glo på söt pojke på T-centralen Miku ska följa med mig när jag byter min väska ._.
- Föräldrar. Fast å andra sidan var det pga att jag blev så ledsen på dem som jag åkte till Miku, så det kanske var lite bra Fyllo som glodde på mig och Miku när vi kramades vid busshållplatsen ._. Han var läskig! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 11:11 am
+ Bara tre dagar kvar av sommarjobbet. + Längtar till helgen. + Längtar till torsdag, ska få ett brev av min älskade. heart + ArtPad bilden Hopey gjorde. heart
+/- Kommer garanterat till J-Cult, men hittar jag ingenstans att bo så stannar jag bara till söndag.
- Sommarjobbet. - Min tvångstanke. - Hopey får inte ringa mig längre, och jag får inte ringa henne. crying - Valgarv är sur på mig, och jag vet inte varför. - En del personer i Gillet som jag börjat ogilla, tänker inte nämna namn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|