|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:32 am
Chibi Strawberry Blixtra Jag har praoat på ett dagis. Det var jätte kul. Jag fick måla ens brevlåda där. Den blev jätte fin och dom tyckte jag var über bra på att måla.. smile Sen var ungarna jätte snälla också. Vilket dagis då? ._oA det var Kardborren.. Det var ett kooperativ.. Super snälla va dom smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:33 am
Petsy Jag får väl göra mitt bästa sweatdrop Tycker om småbarn.. Men när dom skriker så brukar jag skrika åt dom gonk inte så bra.. Hmm nä. Det är inte så bra. Men det är ju nåt man kan jobba med. Att du tycker om barn är ju huvudsaken. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:35 am
Chibi Strawberry Petsy Jag får väl göra mitt bästa sweatdrop Tycker om småbarn.. Men när dom skriker så brukar jag skrika åt dom gonk inte så bra.. Hmm nä. Det är inte så bra. Men det är ju nåt man kan jobba med. Att du tycker om barn är ju huvudsaken. ^_^ Jo jo.. Sant. Tänk att det finns dagis fröknar / lärare som inte tycker om barn. stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:35 am
Blixtra A det var Kardborren.. Det var ett kooperativ.. Super snälla va dom smile Där praoade två stycken som jag gick med i nian. :3 Dom tyckte också det var jättebra. Jag jobbade på det där Ulvsäters dagiset eller vad det nu heter. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:36 am
scream Am i evil, yes i am!! *sjuger för fulla muggar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Psyanoid Petsy Psyanoid *Springer och byter om lite kvickt* En apa! gonk Rawr... whee Grön hårig en.. o.O *Petar lite på* *blir petad* x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jo jo.. Sant. Tänk att det finns dagis fröknar / lärare som inte tycker om barn. stressed Ja. Det är riktigt dåligt. Då borde man inte ha sådana jobb. Lämna plats för de som gillar barn istället.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:37 am
Chibi Strawberry xd Jadå. Tur att du inte kom bort. :p Jag är döpt i en kyrka i Sandviken som ligger bredvid en mack. :S xp Min lillasyster åt upp en julgranskula. Hon är konstigast. xd Öhm... Vid en mack? sweatdrop Aja, konstig design på sandviken. razz Och ja, din syrra slår oss båda två! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:38 am
Psyanoid Petsy Psyanoid Petsy Psyanoid *Springer och byter om lite kvickt* En apa! gonk Rawr... whee Grön hårig en.. o.O *Petar lite på* *blir petad* x.x sweatdrop *Kramar istället*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:38 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:39 am
D0ppelganger Öhm... Vid en mack? sweatdrop Aja, konstig design på sandviken. razz Och ja, din syrra slår oss båda två! xd Ja. ._.; Och vid en affär också. sweatdrop xd Det gör hon verkligen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:39 am
Petsy Psyanoid Petsy Psyanoid Petsy Psyanoid *Springer och byter om lite kvickt* En apa! gonk Rawr... whee Grön hårig en.. o.O *Petar lite på* *blir petad* x.x sweatdrop *Kramar istället* *Kramar tbx* Vad gör du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:40 am
Chibi Strawberry Petsy Jo jo.. Sant. Tänk att det finns dagis fröknar / lärare som inte tycker om barn. stressed Ja. Det är riktigt dåligt. Då borde man inte ha sådana jobb. Lämna plats för de som gillar barn istället. Exakt razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:41 am
Psyanoid Petsy Psyanoid Petsy Psyanoid Petsy Psyanoid *Springer och byter om lite kvickt* En apa! gonk Rawr... whee Grön hårig en.. o.O *Petar lite på* *blir petad* x.x sweatdrop *Kramar istället* *Kramar tbx* Vad gör du då? Läser serie tidningar, Själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:41 am
Petsy Chibi Strawberry Petsy Jo jo.. Sant. Tänk att det finns dagis fröknar / lärare som inte tycker om barn. stressed Ja. Det är riktigt dåligt. Då borde man inte ha sådana jobb. Lämna plats för de som gillar barn istället. Exakt razz Yes. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|