|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:54 am
Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry sluta vara girig. domokun xd xp vissa vill faktiskt inte att jag ska l䭮a gaia. razz men det är ju ditt val :/ jag vet. men jag måste lyssna lite på andra också. som typ.. hmmm... *försöker komma på vem det var som inte ville det* martin rolleyes ja där ser du. <<; det var någon iaf. mm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:55 am
jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry sluta vara girig. domokun xd xp vissa vill faktiskt inte att jag ska l䭮a gaia. razz men det är ju ditt val :/ jag vet. men jag måste lyssna lite på andra också. som typ.. hmmm... *försöker komma på vem det var som inte ville det* martin rolleyes ja där ser du. <<; det var någon iaf. mm och det han tycker har mycket stor betydelse för mig. gonk så... well.. *tänker*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:55 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:56 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:59 am
Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry sluta vara girig. domokun xd xp vissa vill faktiskt inte att jag ska l䭮a gaia. razz men det är ju ditt val :/ jag vet. men jag måste lyssna lite på andra också. som typ.. hmmm... *försöker komma på vem det var som inte ville det* martin rolleyes ja där ser du. <<; det var någon iaf. mm och det han tycker har mycket stor betydelse för mig. gonk så... well.. *tänker* ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 7:01 am
vad? oO nah. han brukar ju säga att jag aldrig lyssnar på honom. xx så jag kanske borde göra det nu och inte sluta på gaia. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|