|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:43 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:44 am
Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry *sigh* s**t vad alla blir sura p堭ig f?tt jag g?om jag vill. du får ju sluta om du vill men man skulle sakna dig för det är dig man jämt ser här.. .__. ja där ser du! tjatigt att se mig hela tiden! gonk men det är ju bra ju ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:44 am
jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry *sigh* s**t vad alla blir sura p堭ig f?tt jag g?om jag vill. du får ju sluta om du vill men man skulle sakna dig för det är dig man jämt ser här.. .__. ja där ser du! tjatigt att se mig hela tiden! gonk men det är ju bra ju >< varför det? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:45 am
prrnill jiminijon prrnill 3nodding *sitter tyst och äter* *luta mot och äta på sin bulle* whee whee Men nu m峴e jag g宠ska fixa lite saker sen ska jag p堢andy. sweatdrop okey och saik ska inte vinna! scream xd gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:45 am
om man går runt och säger "omg orka" ett tag.. så är chansen JÄKLIGT stor att det fastnar gonk stressed sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:48 am
Chibi Strawberry sluta vara girig. domokun xd xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:50 am
Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry sluta vara girig. domokun xd xp vissa vill faktiskt inte att jag ska l䭮a gaia. razz men det är ju ditt val :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:51 am
jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry sluta vara girig. domokun xd xp vissa vill faktiskt inte att jag ska l䭮a gaia. razz men det är ju ditt val :/ jag vet. men jag måste lyssna lite på andra också. som typ.. hmmm... *försöker komma på vem det var som inte ville det*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:52 am
Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry sluta vara girig. domokun xd xp vissa vill faktiskt inte att jag ska l䭮a gaia. razz men det är ju ditt val :/ jag vet. men jag måste lyssna lite på andra också. som typ.. hmmm... *försöker komma på vem det var som inte ville det* martin rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 6:53 am
jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry sluta vara girig. domokun xd xp vissa vill faktiskt inte att jag ska l䭮a gaia. razz men det är ju ditt val :/ jag vet. men jag måste lyssna lite på andra också. som typ.. hmmm... *försöker komma på vem det var som inte ville det* martin rolleyes ja där ser du. <<; det var någon iaf.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|