Geeeeeeeeeeeen idee Zakou XD
Ik heb een tandarts uit de hel. En ik maak echt geen geintje. Tandartsen zijn angst nummer 2 voor mij. Naalden nummer 1. Wil mevrouw toch een naald in mijn mond duwen!
Dus ik, logischerwijze, in paniek. Dus, je hebt een patient in paniek. Wat zou jij als tandarts doen?
a) Je kalmeert de patient. Je geeft de voordelen aan van een verdoving en zegt dat het echt geen pijn doet.
b) Je maakt grapjes, om de patient op zijn gemak te stellen. Dan zeg je dat het dan maar eerst zonder verdoving geprobeerd wordt.
c) Je zegt dat je patient zich niet zo vreselijk moet aanstellen en dat alle angstige patienten een verdoving krijgen. Omdat ze bang zijn. En anders wil je geen piep horen van je patient. Had ie maar een verdoving moeten kiezen!!
Je mag 2x raden welke optie mijn... nou ja, nu ex-tandarts, heeft gekozen.
En de assistente was even mijn foto's kwijt... doet die tandarts alsof ze een idioot is! Kreeg het compleet uitgemeten waar mijn moeder en ik bij waren. Onproffessioneel anyone?
Ik ben zo blij dat mijn moeder tegen de tandarts zei dat het geen werkbank was, en dat ze om haar patienten moet denken.
En lekker alles zonder verdoving genomen.
Dat zij in een kuthumeur is omdat ze niet met patienten om kan gaan betekent niet dat haar assistente het moet ontgelden... of haar patient!!!
I made all the images myself! Do not steal them please!