Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 294 295 296 297 298 299 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Mon Oct 30, 2006 1:38 pm

On my mind:
Sterkte Eastvane sad

En!!
Leuk je tegen te komen in de WITCH Kitty ^^ (vandaag te leen gekregen van vriendin wink )
PostPosted: Mon Oct 30, 2006 1:47 pm

User Image
User ImageUser Image
Bedankt! Ik liet het mijn zus zien, en die wilde eerst weten of ik de oudste was XD Bijna niemand van mijn vriendenkring kan het schelen, behalve de mensen hier en een kind van de zwemvereniging XD

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

kittyocean
Captain

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Mon Oct 30, 2006 2:10 pm

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Bedankt! Ik liet het mijn zus zien, en die wilde eerst weten of ik de oudste was XD Bijna niemand van mijn vriendenkring kan het schelen, behalve de mensen hier en een kind van de zwemvereniging XD

User Image

Maakth elemaal niet uit toch razz ik lees het ook! pech voor de rest wink
PostPosted: Mon Oct 30, 2006 11:54 pm

User Image
User ImageUser Image
Yup, was heel toevallig dat er nog iemand in stond die ik via via ken. Ik weet niet of ik zomaar mag zeggen wie dat is, maar ze is verbonden met iemand uit de Guild!

User Image

kittyocean
Captain

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 12:13 am

heart ninja heart

ehm... wie dat dan?
xp
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 3:01 am

User Image
User ImageUser Image
Geeeeeeeeeeeen idee Zakou XD

Ik heb een tandarts uit de hel. En ik maak echt geen geintje. Tandartsen zijn angst nummer 2 voor mij. Naalden nummer 1. Wil mevrouw toch een naald in mijn mond duwen!

Dus ik, logischerwijze, in paniek. Dus, je hebt een patient in paniek. Wat zou jij als tandarts doen?

a) Je kalmeert de patient. Je geeft de voordelen aan van een verdoving en zegt dat het echt geen pijn doet.
b) Je maakt grapjes, om de patient op zijn gemak te stellen. Dan zeg je dat het dan maar eerst zonder verdoving geprobeerd wordt.
c) Je zegt dat je patient zich niet zo vreselijk moet aanstellen en dat alle angstige patienten een verdoving krijgen. Omdat ze bang zijn. En anders wil je geen piep horen van je patient. Had ie maar een verdoving moeten kiezen!!

Je mag 2x raden welke optie mijn... nou ja, nu ex-tandarts, heeft gekozen.

En de assistente was even mijn foto's kwijt... doet die tandarts alsof ze een idioot is! Kreeg het compleet uitgemeten waar mijn moeder en ik bij waren. Onproffessioneel anyone?

Ik ben zo blij dat mijn moeder tegen de tandarts zei dat het geen werkbank was, en dat ze om haar patienten moet denken.

En lekker alles zonder verdoving genomen.

Dat zij in een kuthumeur is omdat ze niet met patienten om kan gaan betekent niet dat haar assistente het moet ontgelden... of haar patient!!!

User Image

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Tue Oct 31, 2006 7:20 am

hmmz, tjah ben ook wel wat bangig van naalden >_>.... ben een x flauw gevallen omdat ik een prik HAD gekregen razz
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 7:32 am

OmM: Halloween ninja

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Cassidy92

PostPosted: Tue Oct 31, 2006 8:41 am

kittyocean
User Image
User ImageUser Image

Ik heb een tandarts uit de hel. En ik maak echt geen geintje. Tandartsen zijn angst nummer 2 voor mij. Naalden nummer 1. Wil mevrouw toch een naald in mijn mond duwen!

Dus ik, logischerwijze, in paniek. Dus, je hebt een patient in paniek. Wat zou jij als tandarts doen?

a) Je kalmeert de patient. Je geeft de voordelen aan van een verdoving en zegt dat het echt geen pijn doet.
b) Je maakt grapjes, om de patient op zijn gemak te stellen. Dan zeg je dat het dan maar eerst zonder verdoving geprobeerd wordt.
c) Je zegt dat je patient zich niet zo vreselijk moet aanstellen en dat alle angstige patienten een verdoving krijgen. Omdat ze bang zijn. En anders wil je geen piep horen van je patient. Had ie maar een verdoving moeten kiezen!!

En de assistente was even mijn foto's kwijt... doet die tandarts alsof ze een idioot is! Kreeg het compleet uitgemeten waar mijn moeder en ik bij waren. Onproffessioneel anyone?

Ik ben zo blij dat mijn moeder tegen de tandarts zei dat het geen werkbank was, en dat ze om haar patienten moet denken.

Dat zij in een kuthumeur is omdat ze niet met patienten om kan gaan betekent niet dat haar assistente het moet ontgelden... of haar patient!!!

User Image

surprised Wat ben ik tog blij dat wij een heel aardige tandarts hebben...
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 10:42 am

Cassidy92
kittyocean
User Image
User ImageUser Image

User Image

surprised Wat ben ik tog blij dat wij een heel aardige tandarts hebben...

ik moet vrijdag naar de tandarts

wants secky men pen0r

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 11:02 am

Ik heb een super leuke tandarts.. het enige nadeel aan deze is dat ie vragen gaat stellen aan je als ie in je mond aan't porren is en je dus niet kan meepraten met hem en z'n assistent.. maar is wel super aardig ^^

Moet je maar hierheen komen Kitty wink
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 11:25 am

Die van mij geeft een verhaal tijdens het controleren en verzekerd je dat het niet zo heel erg pijn doet, helaas moet je wel happen :S Ik kan daar niet goed tegen, het spuug loopt er bij mij dan allemaal uit. Maar hij is aardig.

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

Digipyro

PostPosted: Tue Oct 31, 2006 12:31 pm

aahhhhh allemaaaaalll !!! check towns, event is volgens mij begonnen go all collect the thingies !!
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 9:41 pm

pff pukkelachtig iets op me rechtneus vleugel, nou lijkt ie tien keer zo groot neutral
En dan nog vandaag dagje stage lope ook ^^

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Nov 01, 2006 6:42 am

User Image
User ImageUser Image
ONM: Ik HAAT nu officieel nieuwe pc's op orde maken. Crisis zeg. "Oh, dit moet nog overgehuisd worden... oh, en dat ook nog.... ja maar zoveel tijd heb ik niet!!!"

User Image
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 294 295 296 297 298 299 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games