|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 10:36 am
Zakou Nenharma No worries! Zakoutje is terug!!! xp Doodmoe, maar helemaal terug. 4laugh *cough* Kitty Ocean's Onafgemaakte verhalen*cough* En @ Darlaa! Ai XD Ik knalde vandaag tegen vanalles aan XD En gaat er een kind op mijn tenen staan, zegt HIJ meteen AU!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 30, 2006 6:16 am
kittyocean Zakou Nenharma No worries! Zakoutje is terug!!! xp Doodmoe, maar helemaal terug. 4laugh *cough* Kitty Ocean's Onafgemaakte verhalen*cough* En @ Darlaa! Ai XD Ik knalde vandaag tegen vanalles aan XD En gaat er een kind op mijn tenen staan, zegt HIJ meteen AU!!! Dat is zo'n automatische reactie XD als wanneer er iemand tegen jouw opknalt en jij sorry zegt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 30, 2006 10:48 am
Darlaa kittyocean Zakou Nenharma No worries! Zakoutje is terug!!! xp Doodmoe, maar helemaal terug. 4laugh *cough* Kitty Ocean's Onafgemaakte verhalen*cough* En @ Darlaa! Ai XD Ik knalde vandaag tegen vanalles aan XD En gaat er een kind op mijn tenen staan, zegt HIJ meteen AU!!! Dat is zo'n automatische reactie XD als wanneer er iemand tegen jouw opknalt en jij sorry zegt. ja, maar dat vind ik wat logischer dan dat jochie, die echt met een pijn vertrokken gezicht keek!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 30, 2006 11:07 am
Had je misschien van die heel erg puntige schoenen aan? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 30, 2006 11:39 am
nee, gewoon sportschoenen...maar hij stond op MIJN tenen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 30, 2006 11:53 am
kittyocean nee, gewoon sportschoenen...maar hij stond op MIJN tenen XD erg dubieus! raar jongetje! neutral hij heeft vast aanstellerietis want daar ken ik er nog een paar van, hij vertoond alle symtomen.. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 30, 2006 11:59 am
Maran F. kittyocean nee, gewoon sportschoenen...maar hij stond op MIJN tenen XD erg dubieus! raar jongetje! neutral hij heeft vast aanstellerietis want daar ken ik er nog een paar van, hij vertoond alle symtomen.. ninja daar heeft hij ZEKER last van ja!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 3:53 am
Goede.......... middag mensen. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 5:26 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 5:41 am
Is er iemand hier die ook zo'n hekel heeft aan die @ all friends mailtjes? En dan heb ik het niet over kettingbrieven of advertenties of zoiets maar gewoon aardige mailtjes. Tis niet slecht bedoeld gewoon om contact te houden maar ik vind het zo onpersoonlijk overkomen en neemt gelijk de zin weg om terug te sturen. Dat dat ene meisje met iets van +- 28 vrienden het doet, kan nog dat ze iedereen wil bereiken. Maar die andere meid heeft meer dan 400 mensen op haar lijst! Wat een spam dat kind doorstuurt! waarom zou je nog andwoorden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 5:48 am
PM @ friends: I'm back online! Yay!!
Uur later
PM @ friends: I'm off for bed now! See you all later!!
Kijk, DAT zijn nou van die onzinnige PM's. Verder krijg ik er gelukkig niet veel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 7:24 am
kittyocean PM @ friends: I'm back online! Yay!! Uur later PM @ friends: I'm off for bed now! See you all later!! Kijk, DAT zijn nou van die onzinnige PM's. Verder krijg ik er gelukkig niet veel Huh die krijg ik nou nooit whee maar als ik dat doe doe ik dat persoonlijk naar 1 persoon tegelijk biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 7:25 am
ik krijg er een paar van ik ben aan het questen, vrienden help mij mee! of: sign this petition, spread the word >.> ach gelukkig zit er zo'n moooie delete knop onder ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 9:59 am
Ik krijg ze nooit, heb gelukkig een heel geselecteerde friendslist 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 1:04 pm
ik krijg ze (gelukkig) ook bijna nooit, ik heb wel een keertje gehad van.. stem ff op mij bij deze poll.. en ik heb gold nodig.. maar niet veel meer...
*hoi trouwens*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|