|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:19 am
Chibi Strawberry Petsy Mm.. Men dagis fröknarna var så elaka (Var på dagis det hände) så dom ringde inte ens min mamma.. o__o Ok. Det där är grymt elakt. De borde för tusan ha ringt din mamma. Dåliga dagisfröknar det finns. stare Jag vet gonk Finns dom som bara sitter inne hela dagarna och dricker kaffe..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger Inte precis. :S Stensätra? Ingen aning... Fast, mitt lokalsinne och minne är ju ur funktion, så. rolleyes xd Då förstår man ju att du inte vet. Och så vill jag till kyrkan där jag är döpt nu också. Va konstig jag är. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Chibi Strawberry Petsy Mm.. Men dagis fröknarna var så elaka (Var på dagis det hände) så dom ringde inte ens min mamma.. o__o Ok. Det där är grymt elakt. De borde för tusan ha ringt din mamma. Dåliga dagisfröknar det finns. stare Jag vet gonk Finns dom som bara sitter inne hela dagarna och dricker kaffe..Morrn Petsy!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:20 am
Blixtra Hej Hej Anna-Chan!! Klart det är morgon. Jag vaknade ju nyss!!! xd ^_^ Jag vaknade för 3 timmar sedan så för mig är det snarare förmiddag. :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Petsy Chibi Strawberry Petsy Mm.. Men dagis fröknarna var så elaka (Var på dagis det hände) så dom ringde inte ens min mamma.. o__o Ok. Det där är grymt elakt. De borde för tusan ha ringt din mamma. Dåliga dagisfröknar det finns. stare Jag vet gonk Finns dom som bara sitter inne hela dagarna och dricker kaffe..Morrn Petsy! Morsning
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Blixtra Hej Hej Anna-Chan!! Klart det är morgon. Jag vaknade ju nyss!!! xd ^_^ Jag vaknade för 3 timmar sedan så för mig är det snarare förmiddag. :pHaha, men det är inte mitt fel att jag sover så länge sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:21 am
Petsy Jag vet gonk Finns dom som bara sitter inne hela dagarna och dricker kaffe.. Ja! gonk Jag hade prao på ett dagis. Och fröknarna satt och åt tårta medan jag fick ta hand om alla 13 barn. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:21 am
Petsy Blixtra Petsy Chibi Strawberry Petsy Mm.. Men dagis fröknarna var så elaka (Var på dagis det hände) så dom ringde inte ens min mamma.. o__o Ok. Det där är grymt elakt. De borde för tusan ha ringt din mamma. Dåliga dagisfröknar det finns. stare Jag vet gonk Finns dom som bara sitter inne hela dagarna och dricker kaffe..Morrn Petsy! MorsningÄr det bra med dig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:22 am
*Springer och byter om lite kvickt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:22 am
Blixtra Haha, men det är inte mitt fel att jag sover så länge sweatdrop Nädå. Inte mitt fel att jag vaknar så tidigt heller. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:23 am
Chibi Strawberry Petsy Jag vet gonk Finns dom som bara sitter inne hela dagarna och dricker kaffe.. Ja! gonk Jag hade prao på ett dagis. Och fröknarna satt och åt tårta medan jag fick ta hand om alla 13 barn. o_O Sjuuukt gonk Mitt första dagis var nog värst.. Lekplatsen var ju inte alls gjord för små ungar! Snarare för 7 åringar..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Petsy Blixtra Petsy Chibi Strawberry Petsy Mm.. Men dagis fröknarna var så elaka (Var på dagis det hände) så dom ringde inte ens min mamma.. o__o Ok. Det där är grymt elakt. De borde för tusan ha ringt din mamma. Dåliga dagisfröknar det finns. stare Jag vet gonk Finns dom som bara sitter inne hela dagarna och dricker kaffe..Morrn Petsy! MorsningÄr det bra med dig? Rätt så
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Blixtra Haha, men det är inte mitt fel att jag sover så länge sweatdrop Nädå. Inte mitt fel att jag vaknar så tidigt heller. :SHaha! Nej, kanske inte.. Men jag vaknade kl 9.55 först för min syster hade satt på hennes väckarklocka och hon var inte ens hemma!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:24 am