|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:48 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill 3nodding *dricker upp det sista som fanns kvar av colan* Mums. whee japp ^^*mysa lite* 3nodding *lägger sig ned igen* ^w^ *krama lite sen l䧧a sig med huvet mot dig* whee *䲠n䲡 att somna men s䴴er sig upp igen* miip?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:49 pm
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy You called on evil smutsig-kun? prata inte med mig. mad As you wish. rolleyes gonk crying ?.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra prrnill Blixtra prrnill Chibi Strawberry "Hej det är Daniel. Tack för din röst, rösta gärna igen." gonk *saknar daniels röst i telefonen* jiminijon: ska tänka på om du ska få det eller inte. razz Me wants också! *whine* DU PRRRRRNIIIILLLLLL!! Jag får ingen bild på Adams avatar.. ;_; Men kolla sista sidan, ska vara en adress där. 3nodding Nej! Den 䲠s堳eeg.. den funkar inte.. :/ Okej, jag fixar det då. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy jiminijon jo jag vet:/ och inga j䶬a kramar den h䲡 g宧en gonk HAHAHA! domokun säm kommer bara med sina kommentarer då razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:50 pm
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill 3nodding *dricker upp det sista som fanns kvar av colan* Mums. whee japp ^^*mysa lite* 3nodding *lägger sig ned igen* ^w^ *krama lite sen l䧧a sig med huvet mot dig* whee *䲠n䲡 att somna men s䴴er sig upp igen* miip? *tittar fundersamt på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:50 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:51 pm
jiminijon Filthy jiminijon jo jag vet:/ och inga j䶬a kramar den h䲡 g宧en gonk HAHAHA! domokun säm kommer bara med sina kommentarer då razz xp .. Jag undrar vem jag ska utsätta nästa visning? förmodligen valgarv eller kyuu. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:52 pm
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill 3nodding *dricker upp det sista som fanns kvar av colan* Mums. whee japp ^^*mysa lite* 3nodding *lägger sig ned igen* ^w^ *krama lite sen l䧧a sig med huvet mot dig* whee *䲠n䲡 att somna men s䴴er sig upp igen* miip? *tittar fundersamt på* *ser på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy jiminijon Filthy jiminijon jo jag vet:/ och inga j䶬a kramar den h䲡 g宧en gonk HAHAHA! domokun säm kommer bara med sina kommentarer då razz xp .. Jag undrar vem jag ska utsätta nästa visning? förmodligen valgarv eller kyuu. twisted rör du Kyuu får du jen på dig twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|