|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:45 pm
Filthy You called on evil smutsig-kun? prata inte med mig. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon Filthy jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry ingen vill ha mitt account. -_-; jag vill 3nodding xp whee oh really. om jag får men duma kasta-in-folk-manen vill inte att jag ska ha det :/(Filthy) *evilstare* jag kan få ditt ben ur led en gång om du vill. stare xd xd ja! gonk heart gonk whee Din skalle var typ 3 cm från bordet. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry "Hej det är Daniel. Tack för din röst, rösta gärna igen." gonk *saknar daniels röst i telefonen* jiminijon: ska tänka på om du ska få det eller inte. razz Me wants också! *whine*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:46 pm
Chibi Strawberry "Hej det är Daniel. Tack för din röst, rösta gärna igen." gonk *saknar daniels röst i telefonen* jiminijon: ska tänka på om du ska få det eller inte. razz okey razz ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy You called on evil smutsig-kun? prata inte med mig. mad As you wish. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Chibi Strawberry "Hej det är Daniel. Tack för din röst, rösta gärna igen." gonk *saknar daniels röst i telefonen* MEN LOL ANNA! xd MEN SÅ FIN RÖST!! gonk heart rodnade ju till och med när jag hörde honom. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Chibi Strawberry "Hej det är Daniel. Tack för din röst, rösta gärna igen." gonk *saknar daniels röst i telefonen* jiminijon: ska tänka på om du ska få det eller inte. razz Me wants också! *whine* DU PRRRRRNIIIILLLLLL!! Jag får ingen bild på Adams avatar.. ;_;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:47 pm
prrnill Chibi Strawberry "Hej det är Daniel. Tack för din röst, rösta gärna igen." gonk *saknar daniels röst i telefonen* jiminijon: ska tänka på om du ska få det eller inte. razz Me wants också! *whine* jag och prrnill kan väl få dela? eek 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra prrnill Chibi Strawberry "Hej det är Daniel. Tack för din röst, rösta gärna igen." gonk *saknar daniels röst i telefonen* jiminijon: ska tänka på om du ska få det eller inte. razz Me wants också! *whine* DU PRRRRRNIIIILLLLLL!! Jag får ingen bild på Adams avatar.. ;_; Men kolla sista sidan, ska vara en adress där. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:48 pm
Filthy Chibi Strawberry Filthy You called on evil smutsig-kun? prata inte med mig. mad As you wish. rolleyes gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|