|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:41 pm
Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry ingen vill ha mitt account. -_-; jag vill 3nodding xp whee oh really. om jag får men duma kasta-in-folk-manen vill inte att jag ska ha det :/(Filthy)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3nodding *dricker upp det sista som fanns kvar av colan* Mums. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:42 pm
jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry ingen vill ha mitt account. -_-; jag vill 3nodding xp whee oh really. om jag får men duma kasta-in-folk-manen vill inte att jag ska ha det :/(Filthy) blah. ._.; MEN FILTHY EVUL!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry ingen vill ha mitt account. -_-; jag vill 3nodding xp whee oh really. om jag får men duma kasta-in-folk-manen vill inte att jag ska ha det :/(Filthy) *evilstare* jag kan få ditt ben ur led en gång om du vill. stare xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill 3nodding *dricker upp det sista som fanns kvar av colan* Mums. whee japp ^^*mysa lite* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:43 pm
Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry ingen vill ha mitt account. -_-; jag vill 3nodding xp whee oh really. om jag får men duma kasta-in-folk-manen vill inte att jag ska ha det :/(Filthy) blah. ._.; MEN FILTHY EVUL!!! gonk bara om ingen annan ska ha det eller du kanske inte vill ge bort det till mig;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon prrnill 3nodding *dricker upp det sista som fanns kvar av colan* Mums. whee japp ^^*mysa lite* 3nodding *lägger sig ned igen* ^w^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
You called on evil smutsig-kun?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:44 pm
|
|
|
|
|
|
|
Filthy jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry ingen vill ha mitt account. -_-; jag vill 3nodding xp whee oh really. om jag får men duma kasta-in-folk-manen vill inte att jag ska ha det :/(Filthy) *evilstare* jag kan få ditt ben ur led en gång om du vill. stare xd xd ja! gonk heart gonk whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Hej det är Daniel. Tack för din röst, rösta gärna igen."
gonk *saknar daniels röst i telefonen*
jiminijon: ska tänka på om du ska få det eller inte. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry "Hej det är Daniel. Tack för din röst, rösta gärna igen." gonk *saknar daniels röst i telefonen* MEN LOL ANNA! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|