|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 7:17 am
we laten t cremeren aangezien we het een onprettig idee vinden dat andere dieren/mensen der anders kunnen opgraven, dat het gaat rotten enz enz.. + dat het gewoon moeilijk is als je de tuin inkijkt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 7:19 am
nou de tuin is er eigelijk blij mee sweatdrop bloemen zullen er goed groeien, maar ja cremeren kan natuurlijk ook. maar waar ga je dat laten doen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 7:23 am
Arme Eastvane, ik leef echt met je mee. Maar je hoeft je echt niet sterk te houden, want dat hou je gewoon niet vol. Het is misschien lullig voor je zusjes en stiefvader, maar om zo’n arm dier nog onnodig te laten lijden is ook vreselijk en ik denk wel dat ze dat zullen begrijpen. Ik wens je de komende dagen heel erg veel sterkte, want die zullen ongetwijfeld moeilijk zijn en probeer er over te praten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 7:24 am
number_17 nou de tuin is er eigelijk blij mee sweatdrop bloemen zullen er goed groeien, maar ja cremeren kan natuurlijk ook. maar waar ga je dat laten doen? Je hebt crimatoria voor dieren... Sterkte ermee Eastvane!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 7:25 am
Cassidy92 number_17 nou de tuin is er eigelijk blij mee sweatdrop bloemen zullen er goed groeien, maar ja cremeren kan natuurlijk ook. maar waar ga je dat laten doen? Je hebt crimatoria voor dieren... Sterkte ermee Eastvane! owja? nog nooit gehoord sweatdrop ik ken alleen het fenomeen het laten doen bij de dierenarts. maar dat is gewoon te erg voor woorden confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 7:27 am
teminste volgens mij hebben wij er 1...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 7:34 am
In het noorden hebben we er ook tenminste 1. Onze hond is daar namelijk gecremeerd. Maar er moeten toch wel meer zijn in Nederland.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 7:39 am
` Aurora In het noorden hebben we er ook tenminste 1. Onze hond is daar namelijk gecremeerd. Maar er moeten toch wel meer zijn in Nederland. ja ik denk het wel. met google vind je er zo een paar denk ik whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 8:43 am
I mis hem >< En Chibs ook sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 8:43 am
On my mind: ben vanochtent 5 minuten te laat gekomen doordat ik m'n borstel en huis-sleutel kwijt was, ik heb nu de borstel gevonden maar mijn huis-sluitel is nog steed weg. Vervolgens heeft mijn vriendin van school een onvoldoende op wiskunde staan en ik sta een ruime voldoende. (het geiddelde) Dat moet echt rot voor haar zijn sad .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 8:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 9:02 am
Ik las je bericht Eastvane, wat vervelend en naar voor je, toen ik hoorde hoe een van mijn katten was over-reden voelde ik me hardstikke beroerd, ik hield zielsveel van die kat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 9:52 am
Ik las net het berichtje van Eastvane en mijn muziek stond net toevallig op een heel rustig emotioneel nummer. I had tears in my eyes...
Tja, sorry, ben nu eenmaal emotioneel aangelegd. Ik wens je nogmaals heel veel sterkte Eastvane!!!
Heerlijk om te zien hoe de guild zich samen pakt als er iets gebeurt. *heeft een fuzzy-feeling* ^_^ heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 11:23 am
Zakou Nenharma Ik las net het berichtje van Eastvane en mijn muziek stond net toevallig op een heel rustig emotioneel nummer. I had tears in my eyes...
Tja, sorry, ben nu eenmaal emotioneel aangelegd. Ik wens je nogmaals heel veel sterkte Eastvane!!!
Heerlijk om te zien hoe de guild zich samen pakt als er iets gebeurt. *heeft een fuzzy-feeling* ^_^ heart de hulp topic moet eigelijk weer meer gebruikt worden eigelijk, in het begin vond ik dat wel een groot succes.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|