|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:18 pm
prrnill jiminijon *krama om och pussa på kinden* whee sweatdrop *krama om* Hur mår du? 3nodding bara bra sj? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon *sätta på axlarna*nöjd? 3nodding *Nicka* :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon prrnill jiminijon *krama om och pussa på kinden* whee sweatdrop *krama om* Hur mår du? 3nodding bara bra sj? 3nodding sådär .__. det är bra, förutom att jag fryser och har ont i magen. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:19 pm
Petsy jiminijon *sätta på axlarna*nöjd? 3nodding *Nicka* :3bra^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:20 pm
prrnill jiminijon prrnill jiminijon *krama om och pussa på kinden* whee sweatdrop *krama om* Hur mår du? 3nodding bara bra sj? 3nodding sådär .__. det är bra, förutom att jag fryser och har ont i magen. sad skakr du också? sad *krama om försiktigt*stackare**luta huvet mot axeln*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:22 pm
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon *krama om och pussa på kinden* whee sweatdrop *krama om* Hur mår du? 3nodding bara bra sj? 3nodding sådär .__. det är bra, förutom att jag fryser och har ont i magen. sad skakr du också? sad *krama om försiktigt*stackare**luta huvet mot axeln* *nickar* sad *kryper ihop i jiminijons famn och försöker värma sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:23 pm
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon *krama om och pussa på kinden* whee sweatdrop *krama om* Hur mår du? 3nodding bara bra sj? 3nodding sådär .__. det är bra, förutom att jag fryser och har ont i magen. sad skakr du också? sad *krama om försiktigt*stackare**luta huvet mot axeln* *nickar* sad *kryper ihop i jiminijons famn och försöker värma sig* sad *värma*stackare*mäns värk? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:24 pm
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon *krama om och pussa på kinden* whee sweatdrop *krama om* Hur mår du? 3nodding bara bra sj? 3nodding sådär .__. det är bra, förutom att jag fryser och har ont i magen. sad skakr du också? sad *krama om försiktigt*stackare**luta huvet mot axeln* *nickar* sad *kryper ihop i jiminijons famn och försöker värma sig* sad *värma*stackare*mäns värk? sweatdrop 3nodding *bli lite varmare* Nae sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:24 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:25 pm
jiminijon Petsy jiminijon *sätta på axlarna*nöjd? 3nodding *Nicka* :3bra^^ *Se sig om* o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:25 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:27 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:28 pm
prrnill jiminijon 3nodding hepp.. sweatdrop allafall du blir s堨䲠ofta eller vad man ska s䧡 .___.*klappa sakta p堨uvet* Jag vet gonk *kryper ihop och s䴴er sig mot en hylla* sad *s䴴a sig brevid och ge cola f?agen och duntäcke f?ylan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 12:29 pm