|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 11:41 am
jiminijon Petsy jiminijon *binda fast* inte hoppa p堦gt;< o.o; ? I can't help it gonk så fort jag ser nån mysig kille måste jag hoppa på domokun 3nodding mysig O.o; Jao 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 11:43 am
Petsy jiminijon Petsy jiminijon *binda fast* inte hoppa p堦gt;< o.o; ? I can't help it gonk så fort jag ser nån mysig kille måste jag hoppa på domokun 3nodding mysig O.o; Jao 3nodding o-okey..Oo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 11:44 am
jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon *binda fast* inte hoppa p堦gt;< o.o; ? I can't help it gonk så fort jag ser nån mysig kille måste jag hoppa på domokun 3nodding mysig O.o; Jao 3nodding o-okey..Oo *Lägga huvet på sne* Nåt som är fel..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 11:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy *Lägga huvet på sne* Nåt som är fel..? näe bara tt det inte är många som tycker så..:/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 11:46 am
jiminijon Petsy *Lägga huvet på sne* Nåt som är fel..? näe bara tt det inte är många som tycker så..:/ Eh, jaha.. välkommen i klubben ;s
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 11:48 am
Petsy jiminijon Petsy *Lägga huvet på sne* Nåt som är fel..? näe bara tt det inte är många som tycker så..:/ Eh, jaha.. välkommen i klubben ;stackar ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 11:50 am
jiminijon Petsy jiminijon Petsy *Lägga huvet på sne* Nåt som är fel..? näe bara tt det inte är många som tycker så..:/ Eh, jaha.. välkommen i klubben ;stackar ;P xd Men men.. hur är det med dig då? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 11:51 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 11:51 am
bawh..pappa ville kolla på fotboll .__. det är typiskt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 11:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 11:53 am
jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy *Lägga huvet på sne* Nåt som är fel..? näe bara tt det inte är många som tycker så..:/ Eh, jaha.. välkommen i klubben ;stackar ;P xd Men men.. hur är det med dig då? 3nodding bara bra..f?om att jag ska ha match i morron kl 8:30 och sammling 7:30 x.x sj? Jag har ont och tråkigt x.x;; annars.. bra xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 11:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 11:54 am
Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy *Lägga huvet på sne* Nåt som är fel..? näe bara tt det inte är många som tycker så..:/ Eh, jaha.. välkommen i klubben ;stackar ;P xd Men men.. hur är det med dig då? 3nodding bara bra..f?om att jag ska ha match i morron kl 8:30 och sammling 7:30 x.x sj? Jag har ont och tråkigt x.x;; annars.. bra xp xp så bra 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|