Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 292 293 294 295 296 297 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Sun Oct 29, 2006 3:04 pm

Hihi jah klopt 2 weekies niet meer op gaia geweest, herfstvakantie had het druk lol razz
Nee jah beetje "familie probleempjes" me moeder wil uitelkaar met der vriend waarmee ze tien jaar samen is, en t word me moeder allemaal een beetje te zwaar. Daarbij is haar vriend alcoholist, was eraf, maar nu weer ff begonne.. probleme probleme razz Maja is dus moeilijk om van hem af te komen.
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 3:13 pm

tjah, vervelend... blij dat je er weer bent, aar jammer dat t zo slecht gaat.

Digipyro

The Forbidden Angel

PostPosted: Sun Oct 29, 2006 3:17 pm

Aaaw ^^ ja ik zie voordest wel hoe het allemaal zal lopen, maar bij mij heeft ie het al iniedergeval helemaal gedaan lol.
Hoop dat het me je kat nog wat beter gaat, denk het alleen niet als k dit zo hoor.. sterkte ermee!
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 3:19 pm

tjah, ik weet niet of ik nou moet hopen dat ze zo snel mogenlijk dood is zodat ze er vanaf is of dat ik moet hopen dat ze nog beter word, want dat zou eigenlijk gewoon uitstel v.d executie zijn. dood gaat ze zowiezo (vrij snel)

maargoed, kom je nu weer actief op gaia ? en zoja doe je ook mee aan de rpg ??

Digipyro

The Forbidden Angel

PostPosted: Sun Oct 29, 2006 3:24 pm

Ja ik denk persoonlijk dat het beter is als ze er zo snel mogelijk vanaf is. Want er zit volgens mij ook weinig kans in dat het beter word, dus dan zou die zo langer door moeten leven of eerder dood. Denk voor de kat dat eerder dood het best is..
Pf over dood gesproke.. opa van me vriend is overlede, drie maanden gelede was het zn oma, gaat ook goed.

Jah ik kom wel weer regelmatig alles ff checke wink Alleen mee doen aan de rpg denk ik niet nee, sorry
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 3:24 pm

Eastvane
tjah, ik weet niet of ik nou moet hopen dat ze zo snel mogenlijk dood is zodat ze er vanaf is of dat ik moet hopen dat ze nog beter word, want dat zou eigenlijk gewoon uitstel v.d executie zijn. dood gaat ze zowiezo (vrij snel)

maargoed, kom je nu weer actief op gaia ? en zoja doe je ook mee aan de rpg ??
ik zou het nog 1 dag afwachten, als het dan niet beter word is het misschien fijner voor het arme beest om uit zijn lijden verlost te worden.
misschien een moeilijke keuze, maar voor je kat zou het wel prettig zijn, dan is er een einde aan de lijdensweg.

sterkte ermee.

number_17

Digipyro

PostPosted: Sun Oct 29, 2006 3:29 pm

ja, t heeft mijn voorkeur inprincipe ook nu, ik weet t beestje denk ik best goed aan te voelen want vorige x wist ik ook dat ze het zou overleven... maar nu gaat het echt niet goed... ik heb alleen echt geen id of me ouders het er mee eens zijn, en dan me zusjes nog vertellen/overtuigen.
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 3:31 pm

Eastvane
ja, t heeft mijn voorkeur inprincipe ook nu, ik weet t beestje denk ik best goed aan te voelen want vorige x wist ik ook dat ze het zou overleven... maar nu gaat het echt niet goed... ik heb alleen echt geen id of me ouders het er mee eens zijn, en dan me zusjes nog vertellen/overtuigen.
ja dat is ook moeilijk sweatdrop
ben vooral eerlijk tegen ze, dan snappen ze het het snelst denk ik.

number_17

Digipyro

PostPosted: Sun Oct 29, 2006 3:36 pm

ja ouders zullen t wel snappen, die hebben me dit allemaal verteld. mjah me zusjes.... bedoel voorheen was ik er ook vel op tegen, maar in dit geval zit ik er best mee bedoel t was echt n maatje van me. echt altijd als ik me alleen voelde kwam ze me opvrolijken, en dat scheefe koppie dat me dan min of meer vragend aankeek ook enorm lief XD. mjah goed...
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 11:53 pm

Eastvane
ja ouders zullen t wel snappen, die hebben me dit allemaal verteld. mjah me zusjes.... bedoel voorheen was ik er ook vel op tegen, maar in dit geval zit ik er best mee bedoel t was echt n maatje van me. echt altijd als ik me alleen voelde kwam ze me opvrolijken, en dat scheefe koppie dat me dan min of meer vragend aankeek ook enorm lief XD. mjah goed...
ja wel hard, maar zie het dan als een laatste ode ofzo? sweatdrop
en je kun ttoch een neiuwe nemen?

number_17

Digipyro

PostPosted: Mon Oct 30, 2006 4:34 am

erm, dude... een nieuwe is niet meteen n plaatsvervanger he, dat begrijp je neem ik aan wel. T is helaas niet zo dat je meteen dezelfde band met zo'n beestje heb.
PostPosted: Mon Oct 30, 2006 5:02 am

Eastvane
erm, dude... een nieuwe is niet meteen n plaatsvervanger he, dat begrijp je neem ik aan wel. T is helaas niet zo dat je meteen dezelfde band met zo'n beestje heb.
nee ik weet het. mijn vriendin is er nog steeds kapot van dat een kat van haar dood ging. ze had er 5 en net haar favorite kat gaat dood.
laatst trouwens nog 1 maar daar was ze niet zo heel erg verdrietig mee confused

maar je k**t het altijd proberen, als jij een jonge kat van jongs af aan goed behandelt zul je er misschien meer voor terug krijgen.

number_17

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Oct 30, 2006 6:05 am

User Image
User ImageUser Image
Ik heb het soms nog steeds moeilijk met het overlijden van mijn eerste hond. Zeker nu de tweede flink oud begint te worden.

Ik zou denk ik niet kunnen beslissen een dier in te laten slapen. Zo sterk ben ik niet.

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image
PostPosted: Mon Oct 30, 2006 6:51 am

goed, raar verhaal.. maar vandaag moest in voor ik naar school ging nog wat dingen doen. enterwijl ik gisteravond dus om half 4 pas in bed lag was ik dus EENNOOORRMMM moe. maargoed ik had dus zoveel te doen dat ik dus de bus had gemist. toen ik dat zag dacht ik HEY njah kan ik net zo goed nog ff snel 10 mins slapen... maarja je kent het wel 10 minuten worden 20, 30 , 40 en voor ik het wist was het kwart voor 11. Dus toen d8 ik.. dan meld ik me maar ziek.

dus ik kom beneden en zie het arme beestje ( de kat dus) zitten en verdrietig kijken.... en toen begon ik dus een beetje te praten met me moeder over haar, en TERWIJL ik aan het praten was begon antigone dus bloed te spugen en stikte er echt bijna in... en ik had het er dus net over over haar laten inslapen.... njah toen was het dus dat we een beslissing moesten maken aangezien ze dus zowat aan het dood gaan was... en hoe lullig t ook voor me zusjes en stiefvader was ( omdat die er niet bij waren) we hebben haar laten inslapen. T gekke was dat me moeder niet mocht/kon rijden omdat ze iets aan der hand had... dus was het wel HEEL toevallig dat ik gelukkig thuis was en kon rijden.

Maargoed ik had het er echt moeilijk mee. ik moest.. njah hield der dus vast terwijl ze ging slapen.. en tjah dan aai je der en voel je der zachtjes knorren. en dat maakt t geheel toch moeilijk en me moeder ging daar echt helemaal kapot en was echt aan t huilen maar ik had het gevoel dat ik me sterk moest houden mede omdat ik nog terug moest rijden en omdat ik dacht als ik ook instort dan word t bij haar alleen nog maar erger... goed.. ik had wat moeite met adem halen en na een kwartier ong was ze dan dood... t leek er even op alsof het wat makkelijker werd. tot ze daar in een mandje werd gelegd ( even mooi gelegd voor als me zusjes vanavond afscheid nemen) toen kreeg ik echt t gevoel dat ik kapot ging van binnen maargoed wist me in te houden en net 2 stappen uit de deur even een paar tranen. njah al gauw weer over.

pffffff ik voel me echt klote/zwaar gevoel in me maag en probeer ook echt gewoon helder te blijven t is alleen echt moeilijk. infact nuj ik dit schrijf stort ik dus in elkaar. K had eigenlijk niet verwacht dat t zo moeilijk zou zijn.

Digipyro

number_17

PostPosted: Mon Oct 30, 2006 7:05 am

probeer er veel over te praten, dan word de pijn minder.
en wat je ook doet, levert het dier NOOIT! is bij de dierenarts.
begraaf hem zelf. 3nodding
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 292 293 294 295 296 297 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games