|
|
|
|
Posted: Sat May 27, 2006 7:26 am
check mijn profile *is heel erg trots*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 27, 2006 7:31 am
darlaa Vind jij Naruto niet leuk?! schande XD *kijkt naar zijn profile xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 27, 2006 7:33 am
Heeej kitty!!! (hoe zit het met die jongen van die guild union? Kijk die topic is wat doen we daar mee?)
XDmaster; cool! helemaal zelf gemaakt?? die hokjes zijn gaaf en die achtergrond! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 27, 2006 7:35 am
Darlaa Heeej kitty!!! (hoe zit het met die jongen van die guild union? Kijk die topic is wat doen we daar mee?) XDmaster; cool! helemaal zelf gemaakt?? die hokjes zijn gaaf en die achtergrond! 3nodding ja zo ongeveer alleen de plaatjes heb ik van google twas wel veel zoeken naar die codes XD ben er de hele dag mee bezig geweest
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 27, 2006 7:52 am
Darlaa Heeej kitty!!! (hoe zit het met die jongen van die guild union? Kijk die topic is wat doen we daar mee?) XDmaster; cool! helemaal zelf gemaakt?? die hokjes zijn gaaf en die achtergrond! 3nodding ik heb vragen in de topic gepost en kreeg geen antwoord =S Ik weet niet of er nu al antwoord is.... hoe weet jij er btw van???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 27, 2006 7:54 am
kittyocean Darlaa Heeej kitty!!! (hoe zit het met die jongen van die guild union? Kijk die topic is wat doen we daar mee?) XDmaster; cool! helemaal zelf gemaakt?? die hokjes zijn gaaf en die achtergrond! 3nodding ik heb vragen in de topic gepost en kreeg geen antwoord =S Ik weet niet of er nu al antwoord is.... hoe weet jij er btw van??? Hij heeft mij ook gpm't en hij had ook geandwoord in de topic.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 27, 2006 7:56 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 27, 2006 8:02 am
*wilt ook een mooi profiel*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 27, 2006 8:03 am
Darlaa kittyocean Darlaa Heeej kitty!!! (hoe zit het met die jongen van die guild union? Kijk die topic is wat doen we daar mee?) XDmaster; cool! helemaal zelf gemaakt?? die hokjes zijn gaaf en die achtergrond! 3nodding ik heb vragen in de topic gepost en kreeg geen antwoord =S Ik weet niet of er nu al antwoord is.... hoe weet jij er btw van??? Hij heeft mij ook gpm't en hij had ook geandwoord in de topic. Ik weet het nog niet...ik zie er eigenlijk het nut nog niet van in.... jij?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 27, 2006 8:09 am
kittyocean Darlaa kittyocean Darlaa Heeej kitty!!! (hoe zit het met die jongen van die guild union? Kijk die topic is wat doen we daar mee?) XDmaster; cool! helemaal zelf gemaakt?? die hokjes zijn gaaf en die achtergrond! 3nodding ik heb vragen in de topic gepost en kreeg geen antwoord =S Ik weet niet of er nu al antwoord is.... hoe weet jij er btw van??? Hij heeft mij ook gpm't en hij had ook geandwoord in de topic. Ik weet het nog niet...ik zie er eigenlijk het nut nog niet van in.... jij? Neej ik ook niet, of je hebt zin om lekker in je eigen taal te praten of je post lekker met de rest van Gaia mee. Ik denk dat de bedoeling is om te praten zonder dat mensen het vanuit een Amerikaans oogpunt zien maar eigenlijk vind ik dat niet echt een probleem. (*vraagt zich af wat mensen anders praten in een Brittish guild*)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 27, 2006 8:15 am
Er zijn veel stereotypes, en in geval van dingen zoals irak enzo is het wel deels USA, maar het gaat ook de rest van de wereld aan =S
Ik zie er weinig heil in....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|