|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 7:12 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 7:13 am
*anländer* TJO folket! har inte vart inne på lång tid.. vettefan varför sweatdrop eek JETZ!! var har du fått dem där Über balla handskarna??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Pappiliott *får i pannan och ramlar bakåt och dör* ...Haha.<.< Ja haha. 3nodding *tar bort sminket* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Och du bara flinar 崠det! gonk Vad ska jag g?d忛/quote] Tycka synd om mig? 3nodding Meh. xp Varför då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 7:14 am
Mr.J *anländer* TJO folket! har inte vart inne på lång tid.. vettefan varför sweatdrop eek JETZ!! var har du fått dem där Über balla handskarna?? Läs annonuncemnts saken i Forumet. xd ;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy .. *Ringa och anm䬡 Val igen* HEY! eek gonk Pappi: Damn..<.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv *Tar en från asken* ninja o_O *Ser upp på Pappilot som kommer springandes* 3nodding *Drar fram en pistol och skjuter mot honom* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 7:15 am
Pappiliott Mr.J *anländer* TJO folket! har inte vart inne på lång tid.. vettefan varför sweatdrop eek JETZ!! var har du fått dem där Über balla handskarna?? Läs annonuncemnts saken i Forumet. xd ;; que vilken announcment sak?? snacka svenska så man fattar......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Och du bara flinar 崠det! gonk Vad ska jag g?d忛 Tycka synd om mig? 3nodding Meh. xp Varför då? Meh, Måste du ifrågasätta allt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pappiliott Mr.J *anländer* TJO folket! har inte vart inne på lång tid.. vettefan varför sweatdrop eek JETZ!! var har du fått dem där Über balla handskarna?? Läs annonuncemnts saken i Forumet. xd ;; j00 r0xx0rz. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 7:16 am
*leker lite med sin pitchfork* evil thing. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 7:16 am
Valgarv Petsy .. *Ringa och anmäla Val igen* HEY! eek gonk Pappi: Damn..<.< Hämnd ninja *Polisen kommer*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 7:17 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Och du bara flinar 崠det! gonk Vad ska jag g?d忛 Tycka synd om mig? 3nodding Meh. xp Varför då? Meh, Måste du ifrågasätta allt?Jepp. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|