|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:39 am
;-; Ingen julklapp till dig i år stare xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Sostrate Valgarv *Sätter sig i ett hörn och gråter för jag får sand i ögonen och blir petad på* crying crying crying Aww T___T *tar bort s堭ycket sand som m?gt och h䭴ar ?sk? x_X; *Sob,sob* cry T__o *petar lätt på och hjälper till att skölja ur sanden ur ögonen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:41 am
Chibi Strawberry Filthy arctic hj䬭en. men den k? du aldrig tror jag. vi diskuterade den. domokun just ja. oO s堶ar det. det var l䮧e sedan. minns inte s夡nt. *kliar sig i huvudet* Jag minns bara sådant som hänt för längesen, och onödiga saker. Jag minns aldrig typ någon sa igår eller något. >_>;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:42 am
Petsy ;-; Ingen julklapp till dig i år stare xp Jag hade inte väntat mig någon heller. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:43 am
Jetzudan Rebirth Petsy ;-; Ingen julklapp till dig i år stare xp Jag hade inte väntat mig någon heller. razz Jag hade tänkt ge dig en >o>;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Jag minns bara sådant som hänt för längesen, och onödiga saker. Jag minns aldrig typ någon sa igår eller något. >_>;; sweatdrop guldfisk.. en sak minns jag iaf från förut. när du köpte mina röda socks i marketplace. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy ;-; Ingen julklapp till dig i år stare xp Jag hade inte väntat mig någon heller. razz Jag hade tänkt ge dig en >o>;Jaha. surprised heart Det trodde man inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:44 am
Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv *Sätter sig i ett hörn och gråter för jag får sand i ögonen och blir petad på* crying crying crying Aww T___T *tar bort s堭ycket sand som m?gt och h䭴ar ?sk? x_X; *Sob,sob* cry T__o *petar lätt på och hjälper till att skölja ur sanden ur ögonen* *Krama om Sos ben* D?! whee heart domokun xd Nemas problemas whee whee *Hålla fast* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:45 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy ;-; Ingen julklapp till dig i år stare xp Jag hade inte väntat mig någon heller. razz Jag hade tänkt ge dig en >o>;Jaha. surprised heart Det trodde man inte. Heh 3nodding Men jag är ju så fattig, x.x;; så nån fin julklapp blir det nog inte
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:46 am
Chibi Strawberry Filthy Jag minns bara sådant som hänt för längesen, och onödiga saker. Jag minns aldrig typ någon sa igår eller något. >_>;; sweatdrop guldfisk.. en sak minns jag iaf från förut. när du köpte mina röda socks i marketplace. domokun Har dom kvar. whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:47 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Jag minns bara sådant som hänt för längesen, och onödiga saker. Jag minns aldrig typ någon sa igår eller något. >_>;; sweatdrop guldfisk.. en sak minns jag iaf från förut. när du köpte mina röda socks i marketplace. domokun Har dom kvar. whee heart Oo fortfarande? är det inte dags att sälja dem snart?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|