|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:29 am
my precius milk *klappar mjölkpaketet* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:30 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy *springer in och skär sönder alla varorna med mina ice gauntlets* evil oO;;;;; *stannar och ser din hjälm* .. eek OO; naniii...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:31 am
Valgarv *Sätter sig i ett hörn och gråter för jag får sand i ögonen och blir petad på* crying crying crying *Trösta* sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy *springer in och skär sönder alla varorna med mina ice gauntlets* evil oO;;;;; *stannar och ser din hjälm* .. eek OO; naniii... *glompar och biter på hjälmens öra* domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Varför kan man inte spara avataren? D: Dunno x.x;Ditt fel säkert. <. < Varför just mitt? gonk Uuh... för att.... för att.... GUDARNA VALDE DIG. Ok? .. Coolt ;O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:32 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Varför kan man inte spara avataren? D: Dunno x.x;Ditt fel säkert. <. < Varför just mitt? gonk Uuh... för att.... för att.... GUDARNA VALDE DIG. Ok? .. Coolt ;OÄr det fan inte. >:<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:33 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:33 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy *springer in och skär sönder alla varorna med mina ice gauntlets* evil oO;;;;; *stannar och ser din hjälm* .. eek OO; naniii... *glompar och biter på hjälmens öra* domokun heart mwah. varför ska du alltid härma mina items? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:34 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Varför kan man inte spara avataren? D: Dunno x.x;Ditt fel säkert. <. < Varför just mitt? gonk Uuh... för att.... för att.... GUDARNA VALDE DIG. Ok? .. Coolt ;OÄr det fan inte. >:< Är det visst!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:34 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Varför kan man inte spara avataren? D: Dunno x.x;Ditt fel säkert. <. < Varför just mitt? gonk Uuh... för att.... för att.... GUDARNA VALDE DIG. Ok? .. Coolt ;OÄr det fan inte. >:< Är det visst!NEEJ! D:<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:35 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy *springer in och skär sönder alla varorna med mina ice gauntlets* evil oO;;;;; *stannar och ser din hjälm* .. eek OO; naniii... *glompar och biter på hjälmens öra* domokun heart mwah. varför ska du alltid härma mina items? razz Alltid? o.o' jag vart galen i hjälmen. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:36 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Varför kan man inte spara avataren? D: Dunno x.x;Ditt fel säkert. <. < Varför just mitt? gonk Uuh... för att.... för att.... GUDARNA VALDE DIG. Ok? .. Coolt ;OÄr det fan inte. >:< Är det visst!NEEJ! D:< Joo crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:36 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy *springer in och skär sönder alla varorna med mina ice gauntlets* evil oO;;;;; *stannar och ser din hjälm* .. eek OO; naniii... *glompar och biter på hjälmens öra* domokun heart mwah. varför ska du alltid härma mina items? razz Alltid? o.o' jag vart galen i hjälmen. whee blah ah. det var nåt förut också. sweatdrop *tar hjälmen* jag vill också ha.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:38 am