|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 6:29 pm
mikusagi ~ a**å s**t kläderna o.o vill också vara sådär smal, då ser man snyggast ut i kostym ju tiny ~ trött :3 men vem står med täcke om sig brevid dig? <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 2:56 am
halcyon. revolver tiny ~ trött :3 men vem står med täcke om sig brevid dig? <.<Ah! Man skulle ju kunna tro att nån tänkt fånga mig med täcket! surprised xd men det är bara min tvätt som hänger på tork tror jag ^^; ...tror jag sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 5:02 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 8:58 am
GreenEyed http://Introduktion.bilddagboken.se/index.php?main=L3AvZGF5dmlldy5odG1sP3Q9MTE2OTMzNDAwMSZpZD0yNzA1MDk4Ng== Tjena kexet, står du här och smular?~ ;D <3 fett fina ögon du har :] <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 11:17 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 12:03 pm
Tycker jättemycket om den första bilden.
(Deddu, du är jättesmal!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 1:24 pm
neonrosa: Åh! Du är så skitsöt så det skriker om det! <3 Jättefina snöbilder!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 1:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 3:21 am
OLOLOL GUL BIL! *Slår neonrosa*
Nej men, jättefint <3 Mittersta bilden är gullig~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 9:34 am
Alltså, Dedu, du måste ju vara hetast i världen... kan knappt fatta hur man kan se ut så! <3 Davids tröja gör bra saker med dig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 10:27 am
Quote: Alltså, Dedu, du måste ju vara hetast i världen... kan knappt fatta hur man kan se ut så! <3 Davids tröja gör bra saker med dig. jag har sovit sammanlagt två timmar på tre stolar och inte duschat... och det syns. >:3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 1:39 pm
Dark Erica OLOLOL GUL BIL! *Slår neonrosa* Nej men, jättefint <3 Mittersta bilden är gullig~ Man får inte slå när det är taxi ;______; *slå tillbaka lite löst* Awww tack skaruhaa Tack alla andra biggrin biggrin biggrin <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 2:22 pm
den bilbilden var lätt finast, fryser när jag ser dom andra... men nu upptäckte jag att kameran måste stå på marken ju o.o tidsutlösning? fast du har alltid fina bilder, tar du korten själv? du passar skitbra som modell iaf :3 ...hey.... när jag blivit en riktig label, får jag headhunta dig då? >:3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 2:31 pm
halcyon. revolver den bilbilden var lätt finast, fryser när jag ser dom andra... men nu upptäckte jag att kameran måste stå på marken ju o.o tidsutlösning? fast du har alltid fina bilder, tar du korten själv? du passar skitbra som modell iaf :3 ...hey.... när jag blivit en riktig label, får jag headhunta dig då? >:3 XD Jaaaa, Molly <3 sjölvutlösare = sant Ifs tog min syster den översta bilden X3 .__. tacktacktackkaakzoor <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 25, 2007 6:00 am
halcyon. revolver jag har sovit sammanlagt två timmar på tre stolar och inte duschat... och det syns. >:3 Nej, Antingen syns det inte, eller så gillar jag lodisar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|