|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 2:30 am
Chibi Strawberry Petsy surprised Det kom jag ihåg. Var då jag fick veta att Gävle fanns.. Woah. eek Gävle var nog på tv en hel del då. :S Hehu, Joo.. Fattade inte hur en stad kunde heta Gävle confused Låter ju som Jävla nästan..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 2:32 am
Petsy Hehu, Joo.. Fattade inte hur en stad kunde heta Gävle confused Låter ju som Jävla nästan.. Mjo. :S Nästan så. Hette egentligen Gefle för hundra år sedan eller något. Inte vet jag vem som fick för sig att byta. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 2:33 am
Chibi Strawberry Petsy Hehu, Joo.. Fattade inte hur en stad kunde heta Gävle confused Låter ju som Jävla nästan.. Mjo. :S Nästan så. Hette egentligen Gefle för hundra år sedan eller något. Inte vet jag vem som fick för sig att byta. :\ Heh, Gefle.. sweatdrop xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 2:36 am
Alltid haft konstiga namn. :S Men. Vi har ju Gevalia! *Stolt över stadens kaffe* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 2:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 2:38 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 2:39 am
Me eyes hurt. gonk
Hej hej Silence.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 2:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 2:43 am
Sol i Solna.. FY VAD TRIST! Kan nån donera lite regn och åska?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 2:44 am
Petsy Sol i Solna.. FY VAD TRIST! Kan nån donera lite regn och åska? Solna? o.o Där bor ju Richard. Nuu. Vi har sol vi med. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 2:48 am
Chibi Strawberry Petsy Sol i Solna.. FY VAD TRIST! Kan nån donera lite regn och åska? Solna? o.o Där bor ju Richard. Nuu. Vi har sol vi med. :S <.o Vem?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 2:50 am
Petsy Chibi Strawberry Petsy Sol i Solna.. FY VAD TRIST! Kan nån donera lite regn och åska? Solna? o.o Där bor ju Richard. Nuu. Vi har sol vi med. :S <.o Vem? ._.; Richard Erben, en kille jag känner. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 2:52 am
I love Magic! - Harry I love you Harry! - Ron Ehum.. - Harry
(Bästa delen ur dockteatern xp )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 2:52 am
Chibi Strawberry Petsy Chibi Strawberry Petsy Sol i Solna.. FY VAD TRIST! Kan nån donera lite regn och åska? Solna? o.o Där bor ju Richard. Nuu. Vi har sol vi med. :S <.o Vem? ._.; Richard Erben, en kille jag känner. :S Jahaa.. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|