|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 7:26 am
Pfft, ik word niet goed. Ik ben nou al 10x aan dezelfde puzzel begonnen, iedere keer zegtie halverwege dattie de server niet kan bereiken en moet ik 'm weer refreshen. Het is ook alleen bij dat spel, bij de andere heb ik er geen last van!! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 8:37 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 8:39 am
ik vind t jammer dat er zovaak van onderwerp word geswitched in sommige topics ( heb t niet over 1 ding maar over t algemeen) ik begrijp t wel hoor, maar heb soms zoiets dat een gesprek/onderwerp net lekker op gang komt en mensen dan ineens iets heel anders posten ( waar ze het recht ook wel toe hebben) mjah vind t wel jammer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 8:41 am
Eastvane ik vind t jammer dat er zovaak van onderwerp word geswitched in sommige topics ( heb t niet over 1 ding maar over t algemeen) ik begrijp t wel hoor, maar heb soms zoiets dat een gesprek/onderwerp net lekker op gang komt en mensen dan ineens iets heel anders posten ( waar ze het recht ook wel toe hebben) mjah vind t wel jammer. •♥• waar heb je het nu precies over?
Als je verder wil praten over een bepaald onderwerp sta je altijd vrij een topic aan te maken. de chatterbox en onm zullen idd snel wiselen en dan kun je altijd even een linkje zetten om aan te geven dat je een topic heb gemaakt of in een topuc verder wil praten. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 8:45 am
Darlaa Eastvane ik vind t jammer dat er zovaak van onderwerp word geswitched in sommige topics ( heb t niet over 1 ding maar over t algemeen) ik begrijp t wel hoor, maar heb soms zoiets dat een gesprek/onderwerp net lekker op gang komt en mensen dan ineens iets heel anders posten ( waar ze het recht ook wel toe hebben) mjah vind t wel jammer. •♥• waar heb je het nu precies over?
Als je verder wil praten over een bepaald onderwerp sta je altijd vrij een topic aan te maken. de chatterbox en onm zullen idd snel wiselen en dan kun je altijd even een linkje zetten om aan te geven dat je een topic heb gemaakt of in een topuc verder wil praten. •♥•   Geheel mee eens. Als iets je echt dwars zit, dan mag je er wel een topic over maken. Als het ook echt iets is, dan zal geen mod hem sluiten. Kijk, een topic maken omdat er een bladzijde uit je woordenboek is gescheurd is niet echt drama, drama. Dat het je heel erg dwars zit dat je vader een lamp in het aquarium heeft laten vallen waardoor alle vissen...you know.... Dat is al weer wat begrijpelijker! En anders plaats je toch gewoon het verzoek of mods hem even open willen houden? ^_^ I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 8:45 am
ok recent voorbeeld de katten, maar dat is bij lange na niet t enigste onderwerp. en het zijn en blijven altijd kleine onderwerpen dus echt een topic ervoor aanmaken is weer te groots aangepakt ( denk ik) maar nogmaals ik weet het en begrijp t allemaal ook wel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 8:55 am
Eastvane ok recent voorbeeld de katten, maar dat is bij lange na niet t enigste onderwerp. en het zijn en blijven altijd kleine onderwerpen dus echt een topic ervoor aanmaken is weer te groots aangepakt ( denk ik) maar nogmaals ik weet het en begrijp t allemaal ook wel. •♥• Je kan ook een overkoepelende topic maken of in een overkopelende topic verder gaan. bv een huisdieren topic?
en je kan toch altijd de vorige posts terugquoten? het maakt niet uit dat er andere posts tussen zitten. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 9:03 am
ok, alleen t gaat niet alleen hierover. als ik bv zeg Hey ik heb vandaag me 5e potlood in een week gesloopt, een ander zegt oh hoe doe je dat dan, dus ik leg t uit diegene zegt hahahaha doe ik ook wel eens, en dan krijg je dat dus had ik nog wel kunnen/willen reageren maar t is dan dus nutteloos om een topic aan te maken begrijp je ? ook een tijdenlijk topic ziet er een beetje te duur uit razz . en alsjeblieft t ging niet alleen om t voorbeeld he.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 9:10 am
Eastvane ok, alleen t gaat niet alleen hierover. als ik bv zeg Hey ik heb vandaag me 5e potlood in een week gesloopt, een ander zegt oh hoe doe je dat dan, dus ik leg t uit diegene zegt hahahaha doe ik ook wel eens, en dan krijg je dat dus had ik nog wel kunnen/willen reageren maar t is dan dus nutteloos om een topic aan te maken begrijp je ? ook een tijdenlijk topic ziet er een beetje te duur uit razz . en alsjeblieft t ging niet alleen om t voorbeeld he. •♥• maar je kan dan toch nog reageren? wat houd je tegen? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 9:19 am
   Ik doe ook wel eens aan terugquoten smile Dat het voor een ander niet boeiend is, betekent niet dat het afgesloten voor maker is. Echt, als iets je echt dwars zit of waarvan je nog meer reactie wilt, dan mag je altijd terugquoten smile geen kip die dat erg vind. En vinden ze dat wel erg..... NYA dan! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 9:50 am
hmm, quoten is idd wel een optie jah, maargoed.. * denkt s**t, de tijd gaat te snel, ik heb nog zoveel te doen voor eind v.d avond :S haal ik t allemaal nog wel :S:S:S..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 11:54 am
On My Mind: Mijn hond pakt het eten af van de kat. Die arme kleine schat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 1:11 pm
   ONM: Kan Gaia geen uitdagendere puzzels nemen XD? Ik maak die van 300 stukjes in 15 minuten!!! Ik kan niet wachten tot ik die van 500 kan gaan doen..... *dying pc, remember?* I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 1:13 pm
Jep jep, en meer puzzels, ik heb iedere puzzel al minstens twee keer op ieder niveau gedaan xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|