|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 6:58 am
omg jullie mogen allemaal niet zeuren... deze week 3 x een 13 urige werkdag :S:S:S:S:S denk niet dat t gauw zal worden overtroffen :S..... word der gek van... btje overkills allemaal :S.. k wou dat stage was afgelopen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 8:11 am
Eastvane omg jullie mogen allemaal niet zeuren... deze week 3 x een 13 urige werkdag :S:S:S:S:S denk niet dat t gauw zal worden overtroffen :S..... word der gek van... btje overkills allemaal :S.. k wou dat stage was afgelopen. Ik heb liever 3 X een 13 urige dag dan dat ik eindexamens moet maken en een opleiding moet zoeken anders 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 9:48 am
Oranjekorfbalpizza! Eastvane omg jullie mogen allemaal niet zeuren... deze week 3 x een 13 urige werkdag :S:S:S:S:S denk niet dat t gauw zal worden overtroffen :S..... word der gek van... btje overkills allemaal :S.. k wou dat stage was afgelopen. Ik heb liever 3 X een 13 urige dag dan dat ik eindexamens moet maken en een opleiding moet zoeken anders 3nodding Ai jah maar hij moet volgende week ook weer en de vorige week en.. nouja je bergrijpt wel. sweatdrop Wat voor werk is dat eigenlijk? ik vraag me nog steeds wel af of dat wel mag zeker als het een stage is..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 1:12 pm
Darlaa Oranjekorfbalpizza! Eastvane omg jullie mogen allemaal niet zeuren... deze week 3 x een 13 urige werkdag :S:S:S:S:S denk niet dat t gauw zal worden overtroffen :S..... word der gek van... btje overkills allemaal :S.. k wou dat stage was afgelopen. Ik heb liever 3 X een 13 urige dag dan dat ik eindexamens moet maken en een opleiding moet zoeken anders 3nodding Ai jah maar hij moet volgende week ook weer en de vorige week en.. nouja je bergrijpt wel. sweatdrop Wat voor werk is dat eigenlijk? ik vraag me nog steeds wel af of dat wel mag zeker als het een stage is.. Ditto; wat voor een stage is dat in vredesnaam! Is dat nog wel toegestaan via de bond ofzo? Mijn hemel... als je 8 uur slaapt.... heb je dus maar *rekent....* 3 uurtjes vrij per dag?! HOLY FREAK! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 25, 2006 3:24 am
Den stilheid is moordend hier XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 25, 2006 4:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 25, 2006 5:08 am
O nee! ik ben betrapt... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 25, 2006 9:31 am
Maran F. O nee! ik ben betrapt... ninja heeft z'n handen al bij z'n zwaarden om zich te verdedigen ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 25, 2006 9:33 am
kittyocean Den stilheid is moordend hier XD laten we het dan gezelig hauden en de stil heid zig zelf laten moorden xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 25, 2006 9:38 am
QYDrop Maran F. O nee! ik ben betrapt... ninja heeft z'n handen al bij z'n zwaarden om zich te verdedigen ninja * verstopt zch onder laken *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 25, 2006 9:51 am
SirVendetta QYDrop Maran F. O nee! ik ben betrapt... ninja heeft z'n handen al bij z'n zwaarden om zich te verdedigen ninja * verstopt zch onder laken * * blijft rustig staan en fluit een leuk deuntje *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 25, 2006 11:44 am
Tis STIIIIIL, aan de overkant, tis STIIIIIIL aan de overkant
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 25, 2006 1:09 pm
okee om de stilte te doorbreken zal ik maar vragen wat jullie van de nieuwste hairstyles op gaia vinden: wat vinden jullie van de nieuwe hairstyles op gaia?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 25, 2006 1:24 pm
Terra is awesome, en de kleuren zeker!
Alleen zal ik niets nemen XD Deze haarstijl is gewoon so me XD
Verder vind ik de Dreamy ofzo ook wel aardig. Maar die warrior ofzo ben ik niet kapot van
But tha colors! Tha colors!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 25, 2006 1:34 pm
kittyocean Terra is awesome, en de kleuren zeker! Alleen zal ik niets nemen XD Deze haarstijl is gewoon so me XD Verder vind ik de Dreamy ofzo ook wel aardig. Maar die warrior ofzo ben ik niet kapot van But tha colors! Tha colors! helemaal mee eens! vooral met die terra *kijkt naar haar haar* De kleuren vind ik ook heel leuk maar na mijn gekleurde vorige kapsel ben ik meer van zwart want ik vind dat dat overal bij staat whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |