|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:57 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:58 pm
Valgarv domokun *Biter Filthy i h岥t* Sos:Sweet! domokun *Biter lite i fickan* GIMME!! ALDRIG gonk *Slår till med sin julmustflaska och kryper iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:00 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hopey Valgarv Hopey Valgarv Hopey: F?t oss f?i inte kan h嬬a igen v岡 glom-beg䲿! crying *K䮮er lukten av en snigel*... ninja Men varför just mig? .. Det finns 'bättre' personer? .. <.< Nej, inte schnigeln! crying ..Knappast?O_o Som vem då? xd *Sjunga tyst* Lilla snigel,akta dig,akta dig.. ninja Petsy? ... Du rör inte snigeln!! scream Jag biter dig i armen om du gör det! Ey! Blanda inte in mig! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Aerals Filthy Aerals Filthy *sätta sig i en kundvagn* putta nån? *putta filthy in i en stolpe* xd BU��H! *b�rja gr�ta som en b�bis* cry naaw *klappa på huvet och ge kaka* yummy. *b�rjar tugga glatt p� kakan* domokun whee *berättar inte vad som låg gömt i kakan* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:01 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
=___= Thank god att jag inte är inblandad! .. denna gång
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hopey Sos, hur m岠schnigeln? gonk *plockar upp snigeln* den mår bara bra! det var nära gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:02 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:02 pm
Aerals Filthy Aerals Filthy Aerals Filthy Aerals Filthy *sätta sig i en kundvagn* putta nån? *putta filthy in i en stolpe* xd BU��H! *b�rja gr�ta som en b�bis* cry naaw *klappa på huvet och ge kaka* yummy. *b�rjar tugga glatt p� kakan* domokun whee *berättar inte vad som låg gömt i kakan* xd eek *titta p堲adarsprayen i hyllan* xd 3nodding blaugh You try to take my life. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:03 pm
Hopey: Men..Sluta.. .__. Snälla du.. Och inte bitas! gonk Sos: *Knockas* +___+
Filthy-chan: Yah,nu vet jag hur jag ska få dig på fall när vi träffas på J-Cult xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:04 pm
Filthy Aerals Filthy Aerals Filthy Aerals Filthy Aerals Filthy *sätta sig i en kundvagn* putta nån? *putta filthy in i en stolpe* xd BU��H! *b�rja gr�ta som en b�bis* cry naaw *klappa på huvet och ge kaka* yummy. *b�rjar tugga glatt p� kakan* domokun whee *berättar inte vad som låg gömt i kakan* xd eek *titta p堲adarsprayen i hyllan* xd 3nodding blaugh You try to take my life. crying hell yea! du är ju mod ju! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|