|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:50 pm
Valgarv Hopey: F?t oss f?i inte kan h嬬a igen v岡 glom-beg䲿! crying *K䮮er lukten av en snigel*... ninja Men varför just mig? .. Det finns 'bättre' personer? .. <.< Nej, inte schnigeln! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:50 pm
Filthy *sätta sig i en kundvagn* putta nån? *putta filthy in i en stolpe* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:52 pm
¡¿COMO TE LLAMAS?! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:52 pm
Sos: Jag har hans skiva!! xd Fick den när jag fyllde tio.. domokun *Tacklar omkull Sos och luktar på hennes ficka* whee
Pet: What you say?!<.< *Sjunga som Ray Charles*
Filthy-chan *Puttar från sidan* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:53 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:54 pm
Valgarv Sos: Jag har hans skiva!! xd Fick den när jag fyllde tio.. domokun *Tacklar omkull Sos och luktar på hennes ficka* whee Pet: What you say?!<.< *Sjunga som Ray Charles* Filthy-chan *Puttar från sidan* domokun stare *biter valgarv i armen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Aerals Filthy *sätta sig i en kundvagn* putta nån? *putta filthy in i en stolpe* xd BU��H! *b�rja gr�ta som en b�bis* cry naaw *klappa på huvet och ge kaka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hopey Valgarv Hopey: F?t oss f?i inte kan h嬬a igen v岡 glom-beg䲿! crying *K䮮er lukten av en snigel*... ninja Men varför just mig? .. Det finns 'bättre' personer? .. <.< Nej, inte schnigeln! crying ..Knappast?O_o Som vem då? xd *Sjunga tyst* Lilla snigel,akta dig,akta dig.. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:55 pm
Valgarv Sos: Jag har hans skiva!! xd Fick den när jag fyllde tio.. domokun *Tacklar omkull Sos och luktar på hennes ficka* whee O_O Awesome XD har bara singeln *Ramlar omkull* eek gonk HOPEY!!!Help ze shnai- jag menar.....saken i fickan!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:55 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:56 pm
.. *Iaktar alla från mitt hörn*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Hopey Valgarv Hopey: F?t oss f?i inte kan h嬬a igen v岡 glom-beg䲿! crying *K䮮er lukten av en snigel*... ninja Men varför just mig? .. Det finns 'bättre' personer? .. <.< Nej, inte schnigeln! crying ..Knappast?O_o Som vem då? xd *Sjunga tyst* Lilla snigel,akta dig,akta dig.. ninja Petsy? ... Du rör inte snigeln!! scream Jag biter dig i armen om du gör det!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hopey Du rör inte snigeln!! scream Jag biter dig i armen om du gör det! Ditto domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|