Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 289 290 291 292 293 294 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Oct 28, 2006 12:11 pm

kassiopeia
On my mind: Sheila mijn kat probeerd aandacht te krijgen door op de kasten te spingen en klagenlijk te miauwen sweatdrop .

Edit: zou ik te weinig aandacht geven.......

User Image
User ImageUser Image
Dat, of ze is te veel aandacht gewend XD

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 12:20 pm

kassiopeia
On my mind: Sheila mijn kat probeerd aandacht te krijgen door op de kasten te spingen en klagenlijk te miauwen sweatdrop .

Dat herken ik. Mijn Roxy klimt ook altijd op de boekenkast en er komt nog eens een dag dat ie omvalt. Eerder deze week had ze al een beeldje op de grond gegooid en wat boeken eruit laten vallen. En daarbij komt nog dat ze de hond zit te plagen (die gelukkig erg geduldig is). En wat dat miauwen betreft, ik miauw altijd keihard terug. xp

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

Digipyro

PostPosted: Sat Oct 28, 2006 12:25 pm

ll Eurynome ll
kassiopeia

Dat herken ik. Mijn Roxy klimt ook altijd op de boekenkast en er komt nog eens een dag dat ie omvalt. Eerder deze week had ze al een beeldje op de grond gegooid en wat boeken eruit laten vallen. En daarbij komt nog dat ze de hond zit te plagen (die gelukkig erg geduldig is). En wat dat miauwen betreft, ik miauw altijd keihard terug. xp

wahahahahahaha jij ookal hahaha !! me2, en ik ren achter de katten aan als ze achter elkaar aan zitten. en als ze liggen te slapen ga ik er naast liggen XD btje raar allemaal maar wel leuk =3
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 1:25 pm

oohhh echt heerlijk die film ( desperados) die hele mexicaanse sfeer, hoe ze t beschrijven ( de naam van hoofdrol speler vergeten) alles is gewoon vet... ok tis mischien oohhh hij heet antonia banderas.. no maare t is mischien nutteloze actie, maar dit is ook echt de enigste film waarbij ik t wel stoer vind.

Digipyro

ButtonFly

PostPosted: Sat Oct 28, 2006 2:53 pm

Eastvane
ll Eurynome ll
kassiopeia

wahahahahahaha jij ookal hahaha !! me2, en ik ren achter de katten aan als ze achter elkaar aan zitten. en als ze liggen te slapen ga ik er naast liggen XD btje raar allemaal maar wel leuk =3
Hehe, de mijne is alleen maar slapen gewend, en anders eten of en flinke kambeurt, vindie ook fijn smile , bovendien kan die niet op de boekenkast, hij haalt nog net de strijkplank, waar hij een dezer dagen ook nog een keer mee omkiepert XD
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 3:23 pm

1tje van ons is HEEL erg ziek en dat was juist de meest aanhalige/gene die t meeste knuffelde... mischien gaat ze dood dat zou ik echt heel erg vervelend vinden die andere 2 vinden t wel ok als ik ze knuffel maar ze komen niet enthousiast op me af ofzo, en blijven zitten doen ze ook nooit crying .... antigone please get over this !!!!!!!!!!!!!! scream scream scream

Digipyro

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 3:37 pm

Eastvane
1tje van ons is HEEL erg ziek en dat was juist de meest aanhalige/gene die t meeste knuffelde... mischien gaat ze dood dat zou ik echt heel erg vervelend vinden die andere 2 vinden t wel ok als ik ze knuffel maar ze komen niet enthousiast op me af ofzo, en blijven zitten doen ze ook nooit crying .... antigone please get over this !!!!!!!!!!!!!! scream scream scream

Dat is vreselijk. Ik hoop echt dat ze weer beter word, maar als ze al erg oud is en niet langer een dierwaardig leven kan leiden is het misschien beter dat ze niet langer lijd. Ik kan me nog herinneren dat onze hond overleed, ze was niet eens zo oud en was niet echt lang ziek, maar het was in één keer gebeurd. Ik heb echt vreselijk zitten huilen. Dit soort zaken zijn vreselijk maar moeten helaas ooit eens gebeuren.

*zit nu bijna weer te janken omdat ze meeleeft*
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 3:49 pm

ll Eurynome ll
Eastvane

Dat is vreselijk. Ik hoop echt dat ze weer beter word, maar als ze al erg oud is en niet langer een dierwaardig leven kan leiden is het misschien beter dat ze niet langer lijd. Ik kan me nog herinneren dat onze hond overleed, ze was niet eens zo oud en was niet echt lang ziek, maar het was in één keer gebeurd. Ik heb echt vreselijk zitten huilen. Dit soort zaken zijn vreselijk maar moeten helaas ooit eens gebeuren.

*zit nu bijna weer te janken omdat ze meeleeft*

nou dat is t ergste nog, ze is nog helemaal niet zo oud ( 2 en een kwart jaar.)
maar t schijnt dus in de familie te zitten en dat is ons niet verteld, maargoed AL ZAT er garantie op dan is zoiets niet vervangbaar. want ik heb echt een band met dat beestje opgebouwd. Bijvoorbeeld vandaag ook, ze zat bij me op schoot 1,5 uur. toen moest ik even weg dus ik zet haar op de bank maak even t grapje Niet weg lopen he tychie ( afkorting antigone) ik ben zo weer terug. en daarnaast zat me zusje. vroeger had het haar niks uitgemaakt was ze bij iemand anders gaan zitten. deze keer ging ze dus wachten en kwam ze toen ik weer zat bij mij zitten... ik had echt zoiets van WAUW zie je wel dat ik een band heb smile . en tjah... wat is er nou mis met haar.

Ze heeft een ziekte waarbij ze spontaan soort van bloedpropjes in haar lichaam kan krijgen, daardoor had ze dus vorige x al een hersenbeschadiging gehad ( nu alleen nog te merken doordat ze der hoofd schuin houd waardoor ze voor haar gevoel nog goed kijkt.) en ze heeft amper nog balans ( valt bv gauw van de bank leuning) dus meestal als ze zoiets doet ga ik erbij staan om haar eventueel op te vangen. ze heeft dit dan door en gaat me kopjes geven en wil meteen bij me komen zitten hehehehe ^^..

njah goed. ze heb dus paar dagen geleden al weer een aanval gehad en t gaat nu echt slecht met haar dus 1 deze dagen kan het over zijn maar t kan ook nog wel ff duren we twijvelen allemaal nog wat we ermee aan moeten..

Digipyro

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 4:01 pm

Eastvane

maar t schijnt dus in de familie te zitten en dat is ons niet verteld, maargoed AL ZAT er garantie op dan is zoiets niet vervangbaar. want ik heb echt een band met dat beestje opgebouwd. Bijvoorbeeld vandaag ook, ze zat bij me op schoot 1,5 uur. toen moest ik even weg dus ik zet haar op de bank maak even t grapje Niet weg lopen he tychie ( afkorting antigone) ik ben zo weer terug. en daarnaast zat me zusje. vroeger had het haar niks uitgemaakt was ze bij iemand anders gaan zitten. deze keer ging ze dus wachten en kwam ze toen ik weer zat bij mij zitten... ik had echt zoiets van WAUW zie je wel dat ik een band heb smile . en tjah... wat is er nou mis met haar.

Ze heeft een ziekte waarbij ze spontaan soort van bloedpropjes in haar lichaam kan krijgen, daardoor had ze dus vorige x al een hersenbeschadiging gehad ( nu alleen nog te merken doordat ze der hoofd schuin houd waardoor ze voor haar gevoel nog goed kijkt.) en ze heeft amper nog balans ( valt bv gauw van de bank leuning) dus meestal als ze zoiets doet ga ik erbij staan om haar eventueel op te vangen. ze heeft dit dan door en gaat me kopjes geven en wil meteen bij me komen zitten hehehehe ^^..

njah goed. ze heb dus paar dagen geleden al weer een aanval gehad en t gaat nu echt slecht met haar dus 1 deze dagen kan het over zijn maar t kan ook nog wel ff duren we twijvelen allemaal nog wat we ermee aan moeten..

Het is vreselijk als je weet dat iemand erg ziek (mens of dier, het maakt niet uit) en er gewoon niks aan k**t doen en het een kwestie is van wachten. Je voelt je dan machteloos en het liefst zou je alles willen doen om het maar weer goed te laten komen. Probeer haar zoveel mogelijk liefde te geven en misschien al een beetje afscheid nemen.
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 1:52 am

wat een zielig verhaal crying khou van beesten crying heart sterkte..

vandaag vond ik weer drie dooie muizen in de gang xd ze jagen de laatste tijd veel geloof ik...ohja plus een hoofdje ergens.vier dus. confused

xtheblackparade

Cassidy92

PostPosted: Sun Oct 29, 2006 2:33 am

Ieuw...

OmM: Zometeen maar eens huiswerk maken stare
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 6:06 am

ll Eurynome ll
Eastvane

Het is vreselijk als je weet dat iemand erg ziek (mens of dier, het maakt niet uit) en er gewoon niks aan k**t doen en het een kwestie is van wachten. Je voelt je dan machteloos en het liefst zou je alles willen doen om het maar weer goed te laten komen. Probeer haar zoveel mogelijk liefde te geven en misschien al een beetje afscheid nemen.

hmm tjah afscheid nemen doe ik liever niet , ik speel en knuffel nog veel liever met der, maar eigenlijk het enigste wat ze laatste tijd nog doet is liggen en kijken.. ze verplatsts zich serieus gewoon echt amper meer. en dat maakt me ook wel ongerust.

ik kan er moeilijk mee omgaan, mede omdat ik me niet wil laten gaan en TE veel van die beestjes wil aantrekken, maar toch geef ik heel veel om ze dus ik zit in een twee strijd. We hadden echt zo erg gehoopt dat het allemaal beter zou gaan na der hersen infarct... ok ze was iets beperkter maar nog steeds een ENOOOORRMME felle kat ( nog steeds ondanks der handicaps de sterkste van de 3) en nu zit ze daar heel zielig, de andere katten negeren haar. me zusjes besteden alleen aandacht in de vorm van medelijde en me ouders ook... terwijl ik altijd daar voor der ben geweest iedere ochtend en avond speel ik even met de katten en vooral met haar het meeste..

Digipyro

wants secky men pen0r

PostPosted: Sun Oct 29, 2006 6:36 am

kittyocean
likes to shoot his gun
kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Op dit moment is het makkelijkste voor mij om de puzzles te spelen.... nou ja... kinda.... zolang mijn pc ademt. Voor mij is dat makkelijk gold want dat kan ik behoorlijk snel!

User Image

ja je krijgt in iedergeval sneller gold dan wordbump

Ja, zeker! Maar ja, de meeste jongeren hebben niet het geduld om aan 300 stukjes puzzels te werken wink Eitje voor mij blaugh

lol ja ik heb daar ook geen geduld voor
et leuke van puzele is dat je kasn maakt om zo'n artwork te winne
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 6:36 am

Eastvane

hmm tjah afscheid nemen doe ik liever niet , ik speel en knuffel nog veel liever met der, maar eigenlijk het enigste wat ze laatste tijd nog doet is liggen en kijken.. ze verplatsts zich serieus gewoon echt amper meer. en dat maakt me ook wel ongerust.

ik kan er moeilijk mee omgaan, mede omdat ik me niet wil laten gaan en TE veel van die beestjes wil aantrekken, maar toch geef ik heel veel om ze dus ik zit in een twee strijd. We hadden echt zo erg gehoopt dat het allemaal beter zou gaan na der hersen infarct... ok ze was iets beperkter maar nog steeds een ENOOOORRMME felle kat ( nog steeds ondanks der handicaps de sterkste van de 3) en nu zit ze daar heel zielig, de andere katten negeren haar. me zusjes besteden alleen aandacht in de vorm van medelijde en me ouders ook... terwijl ik altijd daar voor der ben geweest iedere ochtend en avond speel ik even met de katten en vooral met haar het meeste..

Misschien is het wel beter als ze amper beweegt. Mijn poesie had een aantal beroertes gekregen ook en het was net of ze in der koppie niet meer aanwezig was en het enigste wat ze deed was tegen de klok in rondjes lopen tegen de muur aan, echt ontzettend eng als je in de weg ging staan zag ze je geeneens en gebruikte je je alleen als muur om verder te lopen. verbasingwekkend kwam ze er weer langzaam boven op maar toen kreeg ze er nog een, ik dacht dat ze daar ook weer van terugkwam maar toen het nog een keer gebeurde.. niet meer. maar dat was een hele oude kat en ze was ook blind geworden door de te hoge bloeddruk maar ze ving nog steeds muizen zelfs (terwijl ze aan een tuigje van anderhalve meter zat) maar ook nog ontzettend actief en de liefste kat van de wereld. (kijk nu zit ik hier weer met tranen in mijn ogen) ik mis haar wel maar je weet dat ze ooit doodgaan.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 7:07 am

likes to shoot his gun
kittyocean
likes to shoot his gun
kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Op dit moment is het makkelijkste voor mij om de puzzles te spelen.... nou ja... kinda.... zolang mijn pc ademt. Voor mij is dat makkelijk gold want dat kan ik behoorlijk snel!

User Image

ja je krijgt in iedergeval sneller gold dan wordbump

Ja, zeker! Maar ja, de meeste jongeren hebben niet het geduld om aan 300 stukjes puzzels te werken wink Eitje voor mij blaugh

lol ja ik heb daar ook geen geduld voor
et leuke van puzele is dat je kasn maakt om zo'n artwork te winne

Huh? artpiece winnen?
Maar ik zit nu ook constant te puzzlen xD 300 piece. Ben er gek op :3 Met kerst en andere familie feesten zitten we altijd rond de tafel met z'n allen te puzzlen xD Ik vind het echt heerlijk :3

welke server zitten jullie?
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 289 290 291 292 293 294 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games