Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 289 290 291 292 293 294 ... 1079 1080 1081 1082 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue May 23, 2006 11:02 am

Oranjekorfbalpizza!
kiek
Oranjekorfbalpizza!
kiek
Oranjekorfbalpizza!
kiek
Het komt wel goed OKP smile Je vind vast wel wat wink anders heb ik wel een opleiding die ik ga promote bij je razz maar tis niet in jou richting denk ik ^_^'

Thanks... anyways, welke opleiding bedoel je dan? razz

^^' Media & Entertainment Management (Muziek- en Radiomanagement)

En waarom eigenlijk? ^^
Ik vind de richting wel goed, behalve de 'Management' er achter... Daar heb ik dus totaal niks mee ^^' Ik haat het om te moeten managen en leiden in een team...

Mun pa geeft er les, oa in radiomanagement... *waaronder radio maken dus razz * maarjah.. management is wel een goede basis, als is m'n pa er niet goed in ^_^'

Hehe ok.. smile Naja, als je pa er les geeft is dat toch al reden genoeg om te doen? xd
Heb net een formulier voor een of andere hoge school in rotterdam op de post gedaan, klonk ook wel goed, alleen werd er echt maar 6% toegelaten... naja, verder heb ik er iig al een gevonden waar ik zowiezo zonder toelatingszooi aan de slag kan, ookal issie niet geweldig...
Is Media & Entertainment Management een studie waar je voor moet worden uitgekozen?

neej, er is geen looting maar er word maar een bepaald aantal leerlingen aangenomen.
Link
PostPosted: Tue May 23, 2006 11:05 am

kiek
Oranjekorfbalpizza!
kiek
Oranjekorfbalpizza!
kiek

En waarom eigenlijk? ^^
Ik vind de richting wel goed, behalve de 'Management' er achter... Daar heb ik dus totaal niks mee ^^' Ik haat het om te moeten managen en leiden in een team...

Mun pa geeft er les, oa in radiomanagement... *waaronder radio maken dus razz * maarjah.. management is wel een goede basis, als is m'n pa er niet goed in ^_^'

Hehe ok.. smile Naja, als je pa er les geeft is dat toch al reden genoeg om te doen? xd
Heb net een formulier voor een of andere hoge school in rotterdam op de post gedaan, klonk ook wel goed, alleen werd er echt maar 6% toegelaten... naja, verder heb ik er iig al een gevonden waar ik zowiezo zonder toelatingszooi aan de slag kan, ookal issie niet geweldig...
Is Media & Entertainment Management een studie waar je voor moet worden uitgekozen?

neej, er is geen looting maar er word maar een bepaald aantal leerlingen aangenomen.
Link

Ok... Bedankt voor de informatie, ook al denk ik niet dat het het gaat worden smile

Oranjekorfbalpizza!

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue May 23, 2006 11:26 am

QYDrop
hallo mensen , heb ik wat ge mist ?? de laatste tijd was ik er niet dus noeg nieuws around hire ?

Hoi ^_^
en niet echt geloof ik,
PostPosted: Tue May 23, 2006 11:41 am

*gaat verder met tekteken; het maken van haar characters is leuk XD - ik hoef er nog maar 1 van Revolution High School!*

kittyocean
Captain

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue May 23, 2006 11:56 am

Oranjekorfbalpizza!
kiek
Oranjekorfbalpizza!
kiek
Oranjekorfbalpizza!
kiek

En waarom eigenlijk? ^^

Link

Ok... Bedankt voor de informatie, ook al denk ik niet dat het het gaat worden smile

dat d8 ik ook al =P
PostPosted: Tue May 23, 2006 11:57 am

kittyocean
*gaat verder met tekteken; het maken van haar characters is leuk XD - ik hoef er nog maar 1 van Revolution High School!*

Ben je avi's aan't maken van je characters?

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue May 23, 2006 12:14 pm

kiek
kittyocean

Ben je avi's aan't maken van je characters?

Ja, maar tektek werkt ook niet echt lekker op het moment XD ten minste bij mij. En zoveel dingen doe ik echt niet tegelijk XD Zal wel druk zijn.

Anyway, misschien doe ik Forever Young ook wel eens XD Maar eerst Revolution High School!
PostPosted: Wed May 24, 2006 1:09 am

Goedemorgen mensen smile
*moet nu naar school toe... en heeft natuuuuurlijk heel veel zin smile *

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Wed May 24, 2006 2:01 am

Jij mag niet klagen met je korte dagje weet je wink
PostPosted: Wed May 24, 2006 2:08 am

hell0w iederen.. iedereen naar school zie ik.. ik ben ziek sad

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Wed May 24, 2006 2:13 am

Sterkte ^_^ Komt wel weer goed : )
PostPosted: Wed May 24, 2006 3:36 am

Komt in orde hoor =D Je wordt wel weer beter!!!

En, nog iemand present?

kittyocean
Captain

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Wed May 24, 2006 5:23 am

jeey een 8 voor mijn spreekbeurt over gaia biggrin
PostPosted: Wed May 24, 2006 5:41 am

XDmaster4

biggrin waar heb je het alemaal over gehad dan!!?

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Wed May 24, 2006 6:30 am

Darlaa
XDmaster4

biggrin waar heb je het alemaal over gehad dan!!?
nou over de games wat gaia inhoud ehm de items eigenlijk alle basisdingen
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 289 290 291 292 293 294 ... 1079 1080 1081 1082 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games