|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 11:02 am
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Het komt wel goed OKP smile Je vind vast wel wat wink anders heb ik wel een opleiding die ik ga promote bij je razz maar tis niet in jou richting denk ik ^_^' Thanks... anyways, welke opleiding bedoel je dan? razz ^^' Media & Entertainment Management (Muziek- en Radiomanagement) En waarom eigenlijk? ^^ Ik vind de richting wel goed, behalve de 'Management' er achter... Daar heb ik dus totaal niks mee ^^' Ik haat het om te moeten managen en leiden in een team... Mun pa geeft er les, oa in radiomanagement... *waaronder radio maken dus razz * maarjah.. management is wel een goede basis, als is m'n pa er niet goed in ^_^' Hehe ok.. smile Naja, als je pa er les geeft is dat toch al reden genoeg om te doen? xd Heb net een formulier voor een of andere hoge school in rotterdam op de post gedaan, klonk ook wel goed, alleen werd er echt maar 6% toegelaten... naja, verder heb ik er iig al een gevonden waar ik zowiezo zonder toelatingszooi aan de slag kan, ookal issie niet geweldig... Is Media & Entertainment Management een studie waar je voor moet worden uitgekozen? neej, er is geen looting maar er word maar een bepaald aantal leerlingen aangenomen. Link
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 11:05 am
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek ^^' Media & Entertainment Management (Muziek- en Radiomanagement) En waarom eigenlijk? ^^ Ik vind de richting wel goed, behalve de 'Management' er achter... Daar heb ik dus totaal niks mee ^^' Ik haat het om te moeten managen en leiden in een team... Mun pa geeft er les, oa in radiomanagement... *waaronder radio maken dus razz * maarjah.. management is wel een goede basis, als is m'n pa er niet goed in ^_^' Hehe ok.. smile Naja, als je pa er les geeft is dat toch al reden genoeg om te doen? xd Heb net een formulier voor een of andere hoge school in rotterdam op de post gedaan, klonk ook wel goed, alleen werd er echt maar 6% toegelaten... naja, verder heb ik er iig al een gevonden waar ik zowiezo zonder toelatingszooi aan de slag kan, ookal issie niet geweldig... Is Media & Entertainment Management een studie waar je voor moet worden uitgekozen? neej, er is geen looting maar er word maar een bepaald aantal leerlingen aangenomen. Link Ok... Bedankt voor de informatie, ook al denk ik niet dat het het gaat worden smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 11:26 am
QYDrop hallo mensen , heb ik wat ge mist ?? de laatste tijd was ik er niet dus noeg nieuws around hire ? Hoi ^_^ en niet echt geloof ik,
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 11:41 am
*gaat verder met tekteken; het maken van haar characters is leuk XD - ik hoef er nog maar 1 van Revolution High School!*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 11:56 am
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek ^^' Media & Entertainment Management (Muziek- en Radiomanagement) En waarom eigenlijk? ^^ Ik vind de richting wel goed, behalve de 'Management' er achter... Daar heb ik dus totaal niks mee ^^' Ik haat het om te moeten managen en leiden in een team... Mun pa geeft er les, oa in radiomanagement... *waaronder radio maken dus razz * maarjah.. management is wel een goede basis, als is m'n pa er niet goed in ^_^' Hehe ok.. smile Naja, als je pa er les geeft is dat toch al reden genoeg om te doen? xd Heb net een formulier voor een of andere hoge school in rotterdam op de post gedaan, klonk ook wel goed, alleen werd er echt maar 6% toegelaten... naja, verder heb ik er iig al een gevonden waar ik zowiezo zonder toelatingszooi aan de slag kan, ookal issie niet geweldig... Is Media & Entertainment Management een studie waar je voor moet worden uitgekozen? neej, er is geen looting maar er word maar een bepaald aantal leerlingen aangenomen. Link Ok... Bedankt voor de informatie, ook al denk ik niet dat het het gaat worden smile dat d8 ik ook al =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 11:57 am
kittyocean *gaat verder met tekteken; het maken van haar characters is leuk XD - ik hoef er nog maar 1 van Revolution High School!* Ben je avi's aan't maken van je characters?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 12:14 pm
kiek kittyocean *gaat verder met tekteken; het maken van haar characters is leuk XD - ik hoef er nog maar 1 van Revolution High School!* Ben je avi's aan't maken van je characters? Ja, maar tektek werkt ook niet echt lekker op het moment XD ten minste bij mij. En zoveel dingen doe ik echt niet tegelijk XD Zal wel druk zijn. Anyway, misschien doe ik Forever Young ook wel eens XD Maar eerst Revolution High School!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 1:09 am
Goedemorgen mensen smile *moet nu naar school toe... en heeft natuuuuurlijk heel veel zin smile *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 2:01 am
Jij mag niet klagen met je korte dagje weet je wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 2:08 am
hell0w iederen.. iedereen naar school zie ik.. ik ben ziek sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 2:13 am
Sterkte ^_^ Komt wel weer goed : )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 3:36 am
Komt in orde hoor =D Je wordt wel weer beter!!!
En, nog iemand present?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 5:23 am
jeey een 8 voor mijn spreekbeurt over gaia biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 5:41 am
XDmaster4 jeey een 8 voor mijn spreekbeurt over gaia biggrin biggrin waar heb je het alemaal over gehad dan!!?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 6:30 am
Darlaa XDmaster4 jeey een 8 voor mijn spreekbeurt over gaia biggrin biggrin waar heb je het alemaal over gehad dan!!? nou over de games wat gaia inhoud ehm de items eigenlijk alle basisdingen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|