|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 2:04 pm
Yennifer, var köpte du skjortan? *vill också ha en skjorta* Jag har en skjorta, men den är glittrig, och nästan genomskinlig, Man måste ha något vitt under.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 2:52 pm
 Hmm, jag hade inte så kul igår när jag tog den sista bilden xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 9:11 pm
AlltsåaaahJennyduskräms! gonk heart Fick feta chocken, len! En galet ball Green :0
Andra länken är fel btw. Ska vara 05841.jpg på slutet. *Ninjar i Greenies ego-album*
Jag ska rapea dig, prinsessa D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 5:36 am
Mikusagi Yennifer, var köpte du skjortan? *vill också ha en skjorta* Jag har en skjorta, men den är glittrig, och nästan genomskinlig, Man måste ha något vitt under. De har bra skjortor överallt, Lindex, HM, News Design smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 7:26 am
yennifer Mikusagi Yennifer, var köpte du skjortan? *vill också ha en skjorta* Jag har en skjorta, men den är glittrig, och nästan genomskinlig, Man måste ha något vitt under. De har bra skjortor överallt, Lindex, HM, News Design smile Jag har aldrig sett skjortor på HM eller Lindex. Inte för att jag köper kläder ofta, men ändå. News Design har jag aldrig hört talats om.
Tack i alla fall!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 8:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 9:47 am
Niddler AlltsåaaahJennyduskräms! gonk heart Fick feta chocken, len! En galet ball Green :0 Andra länken är fel btw. Ska vara 05841.jpg på slutet. *Ninjar i Greenies ego-album*Jag ska rapea dig, prinsessa D: ;DD I'm ze allmightyPrincess. Du får vara ninja och jag Prinsessa -wannabe Laleh- ;D You got your GF for raping. pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 11:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 11:33 am
Jag kom just på vem det var du var lik! Har funderat på det asläng. Det är ju Dan x3 <33
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 1:16 pm

Jag står i dörrkarmen till vårat klassrum och har lånat min HIPHOPKOMPIZ HIPHOPKEPZ. Sjukt stiligt. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 3:01 pm
fo rizzle Sakana!! cool diggar din tröja!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 7:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 11:54 am
Sötnea! Och vilken vacker ögonfärg!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 12:37 pm
Sakana-sama Sötnea! Och vilken vacker ögonfärg! 4laugh heart Tack sötnos, blir så glad av sånt n____n Sakana, du ser ut som en gubbe på den där bilden heart Ni andra är också söta som socker whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|