|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 12:09 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 12:09 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 12:12 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 12:13 pm
Jalkazar Aerals ARGH!! *springer in och slår sönder halva affären* scream gonk jävla skit dator T__T*sl�r s�nder den sista flaskan med blossa* vad �r det med datorn den raderade hela hårdisken igår! och nu får jag installera om hela skiten.. och all min musik T__T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 12:14 pm
Aerals Jalkazar Aerals ARGH!! *springer in och slår sönder halva affären* scream gonk jävla skit dator T__T*sl�r s�nder den sista flaskan med blossa* vad �r det med datorn den raderade hela hårdisken igår! och nu får jag installera om hela skiten.. och all min musik T__T otur.... och ingen backup fil heller... eller??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 12:17 pm
JAG STÅR INTE UT!!!1 mina kusiner dödar mig snart T____T omg *hoppas från vallby bron*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Nej förlåt men.. sweatdrop det lät ganska lustigt Har jag sagt att du inte f岠skratta? o.o .. Ja? >o>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
~Rufus-kun~ JAG STÅR INTE UT!!!1 mina kusiner dödar mig snart T____T omg *hoppas från vallby bron* va
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 12:18 pm
~Rufus-kun~ JAG STÅR INTE UT!!!1 mina kusiner dödar mig snart T____T omg *hoppas från vallby bron* *Hoppa efter och räddar* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 12:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 12:19 pm
Jalkazar Aerals Jalkazar Aerals ARGH!! *springer in och slår sönder halva affären* scream gonk jävla skit dator T__T*sl�r s�nder den sista flaskan med blossa* vad �r det med datorn den raderade hela hårdisken igår! och nu får jag installera om hela skiten.. och all min musik T__T otur.... och ingen backup fil heller... eller?? hann backupa en del.. men inte alls.. så får ägna hela helgen till att restora skiten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 12:20 pm
Aerals Jalkazar Aerals Jalkazar Aerals ARGH!! *springer in och slår sönder halva affären* scream gonk jävla skit dator T__T*sl�r s�nder den sista flaskan med blossa* vad �r det med datorn den raderade hela hårdisken igår! och nu får jag installera om hela skiten.. och all min musik T__T otur.... och ingen backup fil heller... eller?? hann backupa en del.. men inte alls.. så får ägna hela helgen till att restora skiten okej... de va ju otur men nu måste jag logga ut... see ya
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 12:21 pm
Petsy ~Rufus-kun~ JAG STÅR INTE UT!!!1 mina kusiner dödar mig snart T____T omg *hoppas från vallby bron* *Hoppa efter och räddar* eek sweatdrop crying jag orkar inte mer T__T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 12:22 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 12:23 pm
~Rufus-kun~ Petsy ~Rufus-kun~ JAG STÅR INTE UT!!!1 mina kusiner dödar mig snart T____T omg *hoppas från vallby bron* *Hoppa efter och räddar* eek sweatdrop crying jag orkar inte mer T__T Vad har hänt? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|