|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:37 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Oh, Det måste jag glömt o.o;; Ehehe.... jaaa. sweatdrop *Fundera* Jag var så säker på att jag sa att jag peta på hatten. . Det gjorde du också razz *Ännu mer förvirrad* x_x;;;Heh. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:41 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Oh, Det måste jag glömt o.o;; Ehehe.... jaaa. sweatdrop *Fundera* Jag var så säker på att jag sa att jag peta på hatten. . Det gjorde du också razz *Ännu mer förvirrad* x_x;;;Heh. razz Muppigt gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:43 am
Jalkazar TessiTuss Jalkazar TessiTuss Vet inte riktigt, bara inte mår bra. s夤r konstigt mystiskt..... Det är flera grejer som gör att jag inte mår bra. hmmmm.... hoppas du blir gladare iaf.... sweatdrop Det hoppas jag med men det kommer ta väldigt lång tid.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:45 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Oh, Det måste jag glömt o.o;; Ehehe.... jaaa. sweatdrop *Fundera* Jag var så säker på att jag sa att jag peta på hatten. . Det gjorde du också razz *Ännu mer förvirrad* x_x;;;Heh. razz Muppigt gonk Jovisst.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:45 am
TessiTuss Jalkazar TessiTuss Jalkazar TessiTuss Vet inte riktigt, bara inte mår bra. s夤r konstigt mystiskt..... Det är flera grejer som gör att jag inte mår bra. hmmmm.... hoppas du blir gladare iaf.... sweatdrop Det hoppas jag med men det kommer ta väldigt lång tid. jo..... men släpptes inte nr 7 av DN angel för ett tag sen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:46 am
Jalkazar TessiTuss Jalkazar TessiTuss Jalkazar TessiTuss Vet inte riktigt, bara inte mår bra. s夤r konstigt mystiskt..... Det är flera grejer som gör att jag inte mår bra. hmmmm.... hoppas du blir gladare iaf.... sweatdrop Det hoppas jag med men det kommer ta väldigt lång tid. jo..... men släpptes inte nr 7 av DN angel för ett tag sen Inte vet jag och jag orkar inte bry mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:47 am
TessiTuss Jalkazar TessiTuss Jalkazar TessiTuss Jalkazar TessiTuss Vet inte riktigt, bara inte mår bra. s夤r konstigt mystiskt..... Det är flera grejer som gör att jag inte mår bra. hmmmm.... hoppas du blir gladare iaf.... sweatdrop Det hoppas jag med men det kommer ta väldigt lång tid. jo..... men släpptes inte nr 7 av DN angel för ett tag sen Inte vet jag och jag orkar inte bry mig. deprimerad huh.... ta lite lsd.... näää skoja bara... men hoppas du mår bättre imorrn iaf
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:48 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Oh, Det måste jag glömt o.o;; Ehehe.... jaaa. sweatdrop *Fundera* Jag var så säker på att jag sa att jag peta på hatten. . Det gjorde du också razz *Ännu mer förvirrad* x_x;;;Heh. razz Muppigt gonk Jovisst. *Bita på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:49 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:54 am
Har inte gjort nåt *Får en halo över huvet* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:56 am
Petsy Har inte gjort nåt *Får en halo över huvet* xp What... the crap...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:59 am
Jetzudan Rebirth Petsy Har inte gjort nåt *Får en halo över huvet* xp What... the crap... Vadåå? >o<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 10:01 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 10:03 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Har inte gjort nåt *Får en halo över huvet* xp What... the crap... Vadåå? >o<*petar p堨alo:n* :S O_o .. Jag är död! crying *Paniik*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|