|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:21 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy . . Glöm det sweatdrop Jag håller på och bli förvirrad @_@ Heh, jag är redan förvirrad. Välkommen i klubben sweatdrop xp Heh, man tackar. Vajjsegod *Peta p堨atten*Meeh, det 䲠en hatt. Meh, han 䲠en idiot, l崠honom f?ka t䮫a. Vad sa jag d忠._.`
Hm.. >O>; VisstErr.... vad 䲠det h䲿 eek sweatdrop ninja mad p. Oh, Det måste jag glömt o.o;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:24 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:25 am
Petsy Oh, Det måste jag glömt o.o;; Ehehe.... jaaa. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:27 am
Jetzudan Rebirth Petsy Oh, Det måste jag glömt o.o;; Ehehe.... jaaa. sweatdrop *Fundera* Jag var så säker på att jag sa att jag peta på hatten. .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:28 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Oh, Det måste jag glömt o.o;; Ehehe.... jaaa. sweatdrop *Fundera* Jag var så säker på att jag sa att jag peta på hatten. . Det gjorde du också razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:28 am
Vet inte riktigt, bara inte mår bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:30 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:33 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Oh, Det måste jag glömt o.o;; Ehehe.... jaaa. sweatdrop *Fundera* Jag var så säker på att jag sa att jag peta på hatten. . Det gjorde du också razz *Ännu mer förvirrad* x_x;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:33 am
Jalkazar TessiTuss Vet inte riktigt, bara inte mår bra. s夤r konstigt mystiskt..... som att jag har druckit 3 liter mer 䮠jag brukar idag Det är flera grejer som gör att jag inte mår bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:35 am
TessiTuss Jalkazar TessiTuss Vet inte riktigt, bara inte mår bra. s夤r konstigt mystiskt..... Det är flera grejer som gör att jag inte mår bra. hmmmm.... hoppas du blir gladare iaf.... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|