|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:02 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy "Sockertussarna". . xd Jag var inte med d堦gt;o>;; Men n䲠jag b?de s堶ar ett bra och lagom pris 3.5k. . Eeeh? Dom hade ju 2.5k jättelänge. Det var ända sen Staff och Pitchfork som dom höjde till 50000k. Whaat? o.< Jag har inte sett ett Sealed för 2.5k på evigheterDet 䲠f?tt Pitchfork och Staff var ju typ tv堭审der sen. Och en m审d kan k䮮as som en evighet. Nej men, jag menar en evigheters. . evigheter sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:04 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy "Sockertussarna". . xd Jag var inte med d堦gt;o>;; Men n䲠jag b?de s堶ar ett bra och lagom pris 3.5k. . Eeeh? Dom hade ju 2.5k jättelänge. Det var ända sen Staff och Pitchfork som dom höjde till 50000k. Whaat? o.< Jag har inte sett ett Sealed för 2.5k på evigheterDet 䲠f?tt Pitchfork och Staff var ju typ tv堭审der sen. Och en m审d kan k䮮as som en evighet. Nej men, jag menar en evigheters. . evigheter sweatdrop Va? :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:07 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy "Sockertussarna". . xd Jag var inte med d堦gt;o>;; Men n䲠jag b?de s堶ar ett bra och lagom pris 3.5k. . Eeeh? Dom hade ju 2.5k jättelänge. Det var ända sen Staff och Pitchfork som dom höjde till 50000k. Whaat? o.< Jag har inte sett ett Sealed för 2.5k på evigheterDet 䲠f?tt Pitchfork och Staff var ju typ tv堭审der sen. Och en m审d kan k䮮as som en evighet. Nej men, jag menar en evigheters. . evigheter sweatdrop Va? :S . . Glöm det sweatdrop Jag håller på och bli förvirrad @_@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:07 am
Petsy . . Glöm det sweatdrop Jag håller på och bli förvirrad @_@ Heh, jag är redan förvirrad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:08 am
Petsy Jalkazar Petsy Jalkazar Petsy Jalkazar Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy . . Glada ni ser ut och vara sweatdrop Indeed. Najs avaTack. *Vill också ha* >o<; Men jag är ju jämt så fattig =__=tyst du hgar ju typ 10k din snobb Hur lyckas du avrunda 1.3k till 10k? xd Jag 䲠ingen snobb, allt jag har 䲠typ v䲴 25 - 30ks䤤kert bara din afk 䲠v䲴 typ 200k Vilken AFK? Oh, den jag inte har? neutral devil's tail då Vilken DT?jag har ju sett när du har på dig en dt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:10 am
Jetzudan Rebirth Petsy . . Glöm det sweatdrop Jag håller på och bli förvirrad @_@ Heh, jag är redan förvirrad. Välkommen i klubben sweatdrop xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:11 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy . . Glöm det sweatdrop Jag håller på och bli förvirrad @_@ Heh, jag är redan förvirrad. Välkommen i klubben sweatdrop xp Heh, man tackar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:12 am
Jalkazar Petsy Jalkazar Petsy Jalkazar Petsy Jalkazar Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy . . Glada ni ser ut och vara sweatdrop Indeed. Najs avaTack. *Vill också ha* >o<; Men jag är ju jämt så fattig =__=tyst du hgar ju typ 10k din snobb Hur lyckas du avrunda 1.3k till 10k? xd Jag 䲠ingen snobb, allt jag har 䲠typ v䲴 25 - 30ks䤤kert bara din afk 䲠v䲴 typ 200k Vilken AFK? Oh, den jag inte har? neutral devil's tail då Vilken DT?jag har ju sett när du har på dig en dt Hm, för nåra månader sen ja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:14 am
Petsy Jalkazar Petsy Jalkazar Petsy Jalkazar Petsy Jalkazar Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy . . Glada ni ser ut och vara sweatdrop Indeed. Najs avaTack. *Vill också ha* >o<; Men jag är ju jämt så fattig =__=tyst du hgar ju typ 10k din snobb Hur lyckas du avrunda 1.3k till 10k? xd Jag 䲠ingen snobb, allt jag har 䲠typ v䲴 25 - 30ks䤤kert bara din afk 䲠v䲴 typ 200k Vilken AFK? Oh, den jag inte har? neutral devil's tail då Vilken DT?jag har ju sett när du har på dig en dt Hm, för nåra månader sen jadu hade bytt namn för många gånger.... max 3 jue.... Petsura - Petsy - Anashii men sen tebax till Petsy igen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 9:15 am