|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 5:50 am
DavidGemmell On my mind: mijn hoofdpijn. En mijn koerswerk. sweatdrop beterschap 3nodding maar wat bedoel je met koerswerk? engels?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 11:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 12:47 pm
kittyocean    Misschien coursework....... huiswerk? I made all the images myself! Do not steal them please!
 ik dank het wel 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 2:04 pm
number_17 likes to shoot his gun on my mind: jaaa ik ben semi rijk geworde door de handel in thank you letters en wat is semi rijk dan? :p ik heb nu iets van 40k en als ik derest van mn letters verkoop voor de prijze die ik ervoor wil hebbe heb ik rond de 80 of 100k
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 2:29 pm
likes to shoot his gun number_17 likes to shoot his gun on my mind: jaaa ik ben semi rijk geworde door de handel in thank you letters en wat is semi rijk dan? :p ik heb nu iets van 40k en als ik derest van mn letters verkoop voor de prijze die ik ervoor wil hebbe heb ik rond de 80 of 100k ja dat is een leuk bedragje :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 7:54 pm
number_17 DavidGemmell On my mind: mijn hoofdpijn. En mijn koerswerk. sweatdrop beterschap 3nodding maar wat bedoel je met koerswerk? engels? Het is "coursework" in Engels... Ik twijfel dat ik het in nederlands kan verklaren, en ik kan geen woordenboeken ermee vinden... sweatdrop Het zou kunnen zijn "cursuswerk"... neutral (@kittyocean: ben je nog jaloers op mijn leercapaciteiten? xd )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 10:52 pm
DavidGemmell number_17 DavidGemmell On my mind: mijn hoofdpijn. En mijn koerswerk. sweatdrop beterschap 3nodding maar wat bedoel je met koerswerk? engels? Het is "coursework" in Engels... Ik twijfel dat ik het in nederlands kan verklaren, en ik kan geen woordenboeken ermee vinden... sweatdrop Het zou kunnen zijn "cursuswerk"... neutral (@kittyocean: ben je nog jaloers op mijn leercapaciteiten? xd )    Jazeker!!! Je bent echt goed namelijk =D En als je een opdracht krijgt om thuis te maken, van cursus, school, werk of whatever, dan is dat altijd huiswerk (homework) smile I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:43 am
number_17 likes to shoot his gun number_17 likes to shoot his gun on my mind: jaaa ik ben semi rijk geworde door de handel in thank you letters en wat is semi rijk dan? :p ik heb nu iets van 40k en als ik derest van mn letters verkoop voor de prijze die ik ervoor wil hebbe heb ik rond de 80 of 100k ja dat is een leuk bedragje :p ja er zijn nu dus een paar dure dinge die ik kan betalen maar nog lang niet alles gelukkig wel een stuk meer dan vroeger lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 4:26 am
likes to shoot his gun number_17 likes to shoot his gun number_17 likes to shoot his gun on my mind: jaaa ik ben semi rijk geworde door de handel in thank you letters en wat is semi rijk dan? :p ik heb nu iets van 40k en als ik derest van mn letters verkoop voor de prijze die ik ervoor wil hebbe heb ik rond de 80 of 100k ja dat is een leuk bedragje :p ja er zijn nu dus een paar dure dinge die ik kan betalen maar nog lang niet alles gelukkig wel een stuk meer dan vroeger lol zo krijg je hier steeds mee geld ja 3nodding
zeker metd at nieuwe gold..ik krijg gemakkelijk 10000 in een week zonder er eigelijk iets voor te doen.. echt raar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 9:19 am
number_17 likes to shoot his gun number_17 likes to shoot his gun number_17 likes to shoot his gun on my mind: jaaa ik ben semi rijk geworde door de handel in thank you letters en wat is semi rijk dan? :p ik heb nu iets van 40k en als ik derest van mn letters verkoop voor de prijze die ik ervoor wil hebbe heb ik rond de 80 of 100k ja dat is een leuk bedragje :p ja er zijn nu dus een paar dure dinge die ik kan betalen maar nog lang niet alles gelukkig wel een stuk meer dan vroeger lol zo krijg je hier steeds mee geld ja 3nodding
zeker metd at nieuwe gold..ik krijg gemakkelijk 10000 in een week zonder er eigelijk iets voor te doen.. echt raarja die veel van die amerikanen kopen gold en dan komt meer gold bij de mense dus valt meer te verdiene
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 9:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 10:00 am
kittyocean    Op dit moment is het makkelijkste voor mij om de puzzles te spelen.... nou ja... kinda.... zolang mijn pc ademt. Voor mij is dat makkelijk gold want dat kan ik behoorlijk snel! I made all the images myself! Do not steal them please!
 ja je krijgt in iedergeval sneller gold dan wordbump
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 11:47 am
likes to shoot his gun kittyocean    Op dit moment is het makkelijkste voor mij om de puzzles te spelen.... nou ja... kinda.... zolang mijn pc ademt. Voor mij is dat makkelijk gold want dat kan ik behoorlijk snel! I made all the images myself! Do not steal them please!
 ja je krijgt in iedergeval sneller gold dan wordbump Ja, zeker! Maar ja, de meeste jongeren hebben niet het geduld om aan 300 stukjes puzzels te werken wink Eitje voor mij blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 11:55 am
On my mind: Sheila mijn kat probeerd aandacht te krijgen door op de kasten te spingen en klagenlijk te miauwen sweatdrop .
Edit: zou ik te weinig aandacht geven.......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 11:58 am
katten zijn kewl !!! ik hou van katten en poezen ik knuffel ren en speel altijd met de onze ^___^ .. k wist zelf voorheen niet eens dat ik zo van dieren hield :S....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |