|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 2:33 am
Oranjekorfbalpizza! Niet aangenomen voor de opleiding die ik wou doen. T_______________________________________________________T Awe, die idioten weten gewoon niet wat ze missen!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 2:35 am
Het probleem is dat ik nu niks voor komend jaar heb.... weet iemand nog een leuke grafische opleiding die niet te laag is?
*Huilt ondertussen lekker door*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 2:42 am
Oranjekorfbalpizza! Het probleem is dat ik nu niks voor komend jaar heb.... weet iemand nog een leuke grafische opleiding die niet te laag is?
*Huilt ondertussen lekker door* Nee sorry *superhug* omdat mijn studie afgerond is, (nou ja, nog 5 werkstukken XD) heb ik ook een hele tijd niets te doen, dus zodra ik klaar ben, ga ik solliciteren als kinderboeken illustrator. Misschien ook iets in die richting? Je doet er ervaring mee op.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 3:00 am
Als ik er een had geweten had ik hem gevolgd, *zoekt nu zaaie kanoorbaan* >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 9:06 am
-is op zoek naar vakantiebaan- xD ik heb gelukkig nog twee jaar om een opleiding te zoeken. Ga denk ik sport technologie studeren. *knufft* OKP!* komt goed, ze komen er nog wel achter wat ze hebben laten lopen!
(laat ze zien wat je voor het feest hebt gefabriceerd hebt xD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 9:50 am
Das nu anders te laat, want nu heb ik een leeg jaar... T.T Ben vandaag op zoek gegaan naar andere opleidingen... Hopelijk wordt het wat... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 10:11 am
Ik wens je veel succes! Ik hoop dat je wat kan vinden wink . Ik had hetzelfde, en koos toen voor een andere school en toen mocht ik gelukkig nogwel meedoen, want ze waren eigelijk al begonnen. Ik hoop dat dat ook voor jou geld!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 10:15 am
Het komt wel goed OKP smile Je vind vast wel wat wink anders heb ik wel een opleiding die ik ga promote bij je razz maar tis niet in jou richting denk ik ^_^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 10:30 am
Oranjekorfbalpizza! Das nu anders te laat, want nu heb ik een leeg jaar... T.T Ben vandaag op zoek gegaan naar andere opleidingen... Hopelijk wordt het wat... crying Wie weet word het jaar veel leuker dan verwacht!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 10:42 am
kiek Het komt wel goed OKP smile Je vind vast wel wat wink anders heb ik wel een opleiding die ik ga promote bij je razz maar tis niet in jou richting denk ik ^_^' Thanks... anyways, welke opleiding bedoel je dan? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 10:44 am
Oranjekorfbalpizza! kiek Het komt wel goed OKP smile Je vind vast wel wat wink anders heb ik wel een opleiding die ik ga promote bij je razz maar tis niet in jou richting denk ik ^_^' Thanks... anyways, welke opleiding bedoel je dan? razz ^^' Media & Entertainment Management (Muziek- en Radiomanagement)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 10:47 am
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Het komt wel goed OKP smile Je vind vast wel wat wink anders heb ik wel een opleiding die ik ga promote bij je razz maar tis niet in jou richting denk ik ^_^' Thanks... anyways, welke opleiding bedoel je dan? razz ^^' Media & Entertainment Management (Muziek- en Radiomanagement) En waarom eigenlijk? ^^ Ik vind de richting wel goed, behalve de 'Management' er achter... Daar heb ik dus totaal niks mee ^^' Ik haat het om te moeten managen en leiden in een team...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 10:50 am
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Het komt wel goed OKP smile Je vind vast wel wat wink anders heb ik wel een opleiding die ik ga promote bij je razz maar tis niet in jou richting denk ik ^_^' Thanks... anyways, welke opleiding bedoel je dan? razz ^^' Media & Entertainment Management (Muziek- en Radiomanagement) En waarom eigenlijk? ^^ Ik vind de richting wel goed, behalve de 'Management' er achter... Daar heb ik dus totaal niks mee ^^' Ik haat het om te moeten managen en leiden in een team... Mun pa geeft er les, oa in radiomanagement... *waaronder radio maken dus razz * maarjah.. management is wel een goede basis, als is m'n pa er niet goed in ^_^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 10:55 am
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Het komt wel goed OKP smile Je vind vast wel wat wink anders heb ik wel een opleiding die ik ga promote bij je razz maar tis niet in jou richting denk ik ^_^' Thanks... anyways, welke opleiding bedoel je dan? razz ^^' Media & Entertainment Management (Muziek- en Radiomanagement) En waarom eigenlijk? ^^ Ik vind de richting wel goed, behalve de 'Management' er achter... Daar heb ik dus totaal niks mee ^^' Ik haat het om te moeten managen en leiden in een team... Mun pa geeft er les, oa in radiomanagement... *waaronder radio maken dus razz * maarjah.. management is wel een goede basis, als is m'n pa er niet goed in ^_^' Hehe ok.. smile Naja, als je pa er les geeft is dat toch al reden genoeg om te doen? xd Heb net een formulier voor een of andere hoge school in rotterdam op de post gedaan, klonk ook wel goed, alleen werd er echt maar 6% toegelaten... naja, verder heb ik er iig al een gevonden waar ik zowiezo zonder toelatingszooi aan de slag kan, ookal issie niet geweldig... Is Media & Entertainment Management een studie waar je voor moet worden uitgekozen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 10:59 am
hallo mensen , heb ik wat ge mist ?? de laatste tijd was ik er niet dus noeg nieuws around hire ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|