|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2004 1:07 am
- Matteprov
+ Jag har redan gjort det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2004 1:07 am
+ska hälsa på felicia +slipper åka ensam på bussen +kanske har råd att äta den här månade i alla fall whee
-har dåligt sammvete för att jag var så sur igår -blir allmänt oroad när jag läste chibi_strawberrys inlägg här över gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2004 1:44 am
+ Ikväll ska Prrnill's lägenhet bli bemannad av en Kyckling och en Tiger över helgen i forskning om dom klarar av det xd + Silent Hill + Oboy + Snart halloween
- Gräset är för långt - Hade en väldigt konstig dröm om en zombie-unge .__.' - Solen skiner och jag får ont i huvudet >_> - Kontiga män springer på våran balkong
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2004 1:47 am
- vi missade vår långa sovmorgon.
+ Angelica kommer imorgon!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2004 3:51 am
- sjuk - fick resultatet av mitt matteprov.. ugh...
+ slapp sista lektionen + DET ÄR FREDAG!!! heart xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2004 4:22 am
+ Ska till Lina idag.
- Det kommer att skita sig. Jag lovar.
Eeeerwgh .___.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2004 4:26 am
+ Ska träffa Erica idag :B + Är ledig på fredagar + Är glad xd + Är rik
- Måste få tag i kurslitteratur till filosofihistorian... Och det enda biblioteket som tycks ha boken inne ligger i Vällingby x_x;; - Har för många commissions att göra - Jag betedde mig alldeles bajsnödigt igår .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2004 4:41 am
+ Jag hade glasögon för första gången på väldigt länge och det gick jättebra (fegis annars) biggrin + SO-provet gick nog bättre än jag väntade mig + Jag fick jättemånga komplimanger för mitt "telefonkatalogbidrag" på bilden + Dimman över sjön på väg till skolan var jättefin, och samma med dimman över havet, och hela naturen i största allmänhet var fin. + Fullmåne igårkväll + Somnade till Mr. Bungle igårkväll...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2004 6:00 am
+ Freedag = helg = slipper skolan i ett par dar + Castlevania musik @w@
- Känner mig inte omtyckt av nån anledning. Heh. :X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2004 6:11 am
- Har ont - .. Hemligt
+ Ska köpa nytt spel idag
+/- Hoppas att en viss person loggar in idag..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2004 6:54 am
- har knappt varit glad på hela veckan sweatdrop - mitt rum är jättestökigt, orkar inte städa - Halloween visningen för j-cult verkar vara inställd sad - då kanske Tindy inte kommer hit på halloween gonk - inget att göra idag - är ensam - kan inte bestämma om jag ska till sannas fest imorrn eller hänga med Nisse till stockholm och hälsa på Robert ><
+/- kanske gör nåt kul i helgen ^^'
+ bra musik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2004 7:03 am
+Ska hitta på nåt med Mattias idag +Fredag idag
-Alla verkar så ledsna -Blir ledsen själv då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2004 7:20 am
*pekar på sin post lite längre upp* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2004 7:30 am
+ Jag ska flytta till Lund biggrin biggrin biggrin biggrin + Köpte BurnOut 3 igår xd
- Är osäker på om jag får studielån från CSN eller ej stressed confused - Akne - Om jag inte får studielån måste jag låna pengar av mina föräldrar gonk gonk gonk - Photobucket har raderat mina bilder scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2004 7:57 am
+ Det är helg. + Jag har cola. + Jag fick Star Ocean: Till the End of Time idag. + Jag ska spela lääänge.
- Ensam...? :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|