|
|
|
|
|
25% |
[ 14 ] |
|
|
18% |
[ 10 ] |
En nuku koska en saa unta vaikka tahtoisinkin... |
|
42% |
[ 23 ] |
|
|
12% |
[ 7 ] |
|
Total Votes : 54 |
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 1:28 am
Urgh,uneksin italialais-algerialaisesta wanna-be rakastajastani. rolleyes Otimme aurinkoa jonkin kerrostalon katolla ja sitten koetimme lentää kuumailmapallolla,mutta muhun iski valtava korkeanpaikankammo...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 3:22 am
Aeris89 Rikku86 Aeris89 Juhannuksena tyynyn alle kukkia muistakaa 3nodding Olikohan se ees niin heheheh lol Pistin, ja näin mysteerisestä jätkästä unta, en vaan kylläkään tiiä kuka eek Mut jonkinlainen varas hän oli kyll, kun jostain kumman syystä liityin sen puuhiin mitä se aiko varastaa eek se..se...se...oli... Thief King Bakura! eek No ei kai nyt sentään stare Ja sit ihmetyttää se koulu johon jouduin, kun käytin siinä jotain outoa mekkoa, josta jostain kumman syystä en pitänyt ollenkaan, se hame osio oli se inhokki xp Voisko se koulu olla sit Meine Liebestä ja se asu, tuli nyt tässä mieleen ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 4:03 am
Oof. Näin jotain ihan hämärää unta BUCK-TICKista esiintymässä Suomessa, ja sain niiden keikkarekassa (!?) kyydin kotiin.
...hittoku se oli vain unta crying Halusin niin hehkuttaa kaikille että BUCK-TICK vei minut kotiin crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 4:05 am
En olekaan pitkään aikaan nähnyt korkeanpaikankammo-unia. Nyt ne liittyivät vielä jotenkin omituisesti teatteriin... Tai siis kuljin (muka)Helsingissä eri kesäteatteripaikoista toiseen, ja ne oli aina jotenkin kauheen korkeella, kallioiden laella, tai muuten jollain ihme korokkeilla keskellä kerrostalolähiötä. Ja aina ilman kunnon suojakaiteita ja sitten maasto oli vielä aina kauhean epätasaista ja johonkin suuntaan viettävää... ikäviä moiset unet... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 11:23 pm
Noi saksalaiset futisfanit tunkeutuu väkisin mun uniin, kun mekkaloivat yöt pitkät tuolla kaduilla. eek No, onneks Saksa tippu jo ja kisat on muutenkin kohta ohi. Ehkä sitten saa taas nukkua rauhassa (paitsi että on liian kuuma) wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 10:43 am
Höh, katselin Ranskan TV5:sta yhtä ohjelmaa jossa kisailtiin siitä, kuka saisi muodostettua tiettyjä laskuja tietyistä numeroista ja sitten tietyistä kirjaimista mahdollisimman pitkän sanan. No tietenkin osa unestani kului samaan hommaan, itse olin mukana ja munasin täysin... koko uni olikin ihan täysin minun mollaamistani... sweatdrop itkin jossain bussissa jossa kaikki nauroivat minulle, yritin huutaa äitiäni auttamaan mutta siinäkin kävi huonosti.
On ollut aikaisemminkin tuollaisia, yhden kerran sain unessa paniikkikohtauksen koulussa, kukaan ei uskonut että minulla on huono olo ja ihmiset rupesivat hakkaamaan minua. Auts.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 1:03 am
Rikku86 Aeris89 Rikku86 Aeris89 Juhannuksena tyynyn alle kukkia muistakaa 3nodding Olikohan se ees niin heheheh lol Pistin, ja näin mysteerisestä jätkästä unta, en vaan kylläkään tiiä kuka eek Mut jonkinlainen varas hän oli kyll, kun jostain kumman syystä liityin sen puuhiin mitä se aiko varastaa eek se..se...se...oli... Thief King Bakura! eek No ei kai nyt sentään stare Ja sit ihmetyttää se koulu johon jouduin, kun käytin siinä jotain outoa mekkoa, josta jostain kumman syystä en pitänyt ollenkaan, se hame osio oli se inhokki xp Voisko se koulu olla sit Meine Liebestä ja se asu, tuli nyt tässä mieleen ninja ooo Meine Liebe heart Näin itsekkin siitä unta vähän aikaa sitten mutta viime yönä näin unta Ouranista iik domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 2:03 am
näin unta ett mulla ja yhellä jätkällä oli yhteinen lapsi, mut me ei kuitenkaan oltu pari eikä mitään. confused
ja sit näin unta yhestä ystävästäni täältä Gaiasta, ett se asu Suomessa ja osas puhua suomea. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 3:36 am
Näin viime yönä Gaia-unta! Herranjesta! Pitäs varmaan huolestuu. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 5:36 am
Mie näin unta suomalaisesta jumalanpalveluksesta saksassa, missä naispappi pisti ihmiset jumppaamaan kesken seremonian. Ja kanttori ei osannut päättää kummasta nuottivihkosta virret pitäisi soittaa, saksalaisesta vai suomalaisesta koraalikirjasta. Ja tämän lisäksi paikalla oli vanha ala-asteen opettajani, joka tuli kyselemään minulta kuulumisia (suomeksi) ja mie yritin tyhmänä sönkätä sille vastauksia saksaksi... Ja muistan vaan että veetutti pyöritellä niitä olkapäitä ja kurotella eri suuntiin jotta paikat vetreytyisivät, kuten pappi siellä edessä huuteli ja näytti mallia.
Minusta tuntuu, että MUN pitäisi huolestua. a) uni oli vähintäänkin OUTO. b) mie muistan sen VIELÄKIN, kun yleensä en muista uniani lainkaan. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 6:08 am
Wicked Mie näin unta suomalaisesta jumalanpalveluksesta saksassa, missä naispappi pisti ihmiset jumppaamaan kesken seremonian. Ja kanttori ei osannut päättää kummasta nuottivihkosta virret pitäisi soittaa, saksalaisesta vai suomalaisesta koraalikirjasta. Ja tämän lisäksi paikalla oli vanha ala-asteen opettajani, joka tuli kyselemään minulta kuulumisia (suomeksi) ja mie yritin tyhmänä sönkätä sille vastauksia saksaksi... Ja muistan vaan että veetutti pyöritellä niitä olkapäitä ja kurotella eri suuntiin jotta paikat vetreytyisivät, kuten pappi siellä edessä huuteli ja näytti mallia. Minusta tuntuu, että MUN pitäisi huolestua. a) uni oli vähintäänkin OUTO. b) mie muistan sen VIELÄKIN, kun yleensä en muista uniani lainkaan. sweatdrop ... HAHAAHAAAAHAHA! *putos* rofl rofl rofl ...pitäisköhän käydä kirkossa täällä Saksassa kattomassa sitä menoa... wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 7:38 am
Oli ihana herätys aamulla, piti ennen puol 8 nousta ylös keräämään vadelmia xp Menin yöllä nukkumaan vasta vähä yli 1 sweatdrop Ja vieläkin nukuttaa ihan sikana, en jaksanu ottaa päiväunia tossa enää, joten pitää sit illalla päättää mennä aikasemmin nukkumaan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 12:21 pm
Painajaiseni vain jatkuvat... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 2:07 am
Nukkuminen... ai ihanaa~
Itse kun olen ottanut päiväunia tunnen itseni melko sekalaiseksi ja olo on hieman tuhnunen, mutta kunhan saan haukattua jotain c-vitamiini pitoista hedelmaa ja saan pestya kasvot, niin heti paranee ja hoksottimet herää..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 2:20 am
Kunpa miekii saisin nukuttua. Kauheet univelat päällä, ja joka yö jotain uniongelmia. Hitto sentään. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|