Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Suggesties voor de Guild Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Feb 07, 2007 9:46 am

kittyocean
Zakou Nenharma
kittyocean
Over de stickies zat ik zelf ook al te twijfelen. Voordeel van unstickyen: Je hebt er minder.
Nadeel: mensen lezen gewoon niet goed, of kunnen een topic als Stel je Voor niet vinden. Ze zullen dan meer losse topics maken....

Als er teveel stickies zijn lezen mensen ze ook niet (meer)...

Welke stickies kunnen dan als normale topic?

Ik zou de faq of de help vragen bij elkaar gooien (is in principe hetzelfde). En ik denk dat Gaya's topic ook niet echt daar bij hoeft te staan. Als je toch nog ruimte wil voor haar en haar familie, zou ik een kamertje in het hotel aanmaken.
PostPosted: Wed Feb 07, 2007 10:36 am

Er zou een nieuwe FAQ komen, dus kan deze eigenlijk unstickyed worden tot er een nieuwe is. Help zou dan idd ook weg kunnen.

As for Gaya.... Leuk idee, voor een kamer voor de familie.

Wel grappig dat je zegt dat je het scheef vind dat dubbele topics en 'onzin' topics opeens gedoogd worden. Ik denk dat dat weer af te leiden valt van de opmerking 'Alles wordt binnen 3 tellen gesloten waardoor de leden zich niet welkom vinden'.

Ik ga er een paar unstickyen. Graag meteen reactie als je het er niet mee eens bent

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Feb 07, 2007 12:59 pm

kittyocean
Er zou een nieuwe FAQ komen, dus kan deze eigenlijk unstickyed worden tot er een nieuwe is. Help zou dan idd ook weg kunnen.

As for Gaya.... Leuk idee, voor een kamer voor de familie.

Wel grappig dat je zegt dat je het scheef vind dat dubbele topics en 'onzin' topics opeens gedoogd worden. Ik denk dat dat weer af te leiden valt van de opmerking 'Alles wordt binnen 3 tellen gesloten waardoor de leden zich niet welkom vinden'.

Ik ga er een paar unstickyen. Graag meteen reactie als je het er niet mee eens bent

Ja dat zeg ik ook... maar wat is nu beter?
Misschien is dit zo'n dilemma voor de vragenlijst voor Zakou.

of misschien kun je even verduidelijken of er nog topics zijn die niet mogen. want ik heb nu echt zon idee dat leden de allergrootste onzin in het main forum mogen gooien en helemaal niks meer wordt verplaatst of gesloten. of te wel nieuwere topics worden niet meer gereguleerd of opgeruimt.

pink love
PostPosted: Wed Feb 07, 2007 1:14 pm

Ik zet het er bij :3

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Feb 07, 2007 1:44 pm

Main forum zou misschien wat opgeruimder mogen; ik bedoel, de Avatar Catalogus had naar Entertainment gekund en de Lachu naar Off Topic smile Maar mods mogen ook verplaatsen hoor smile Heb volgens mij nooit gezegd dat dat niet mocht smile
PostPosted: Wed Feb 07, 2007 1:55 pm

Niet? whee ik herinner me dat wanneer een meisje een stel je voor topic maakde jij daar postte dat we coulanter moesten zijn en dat de topic moest blijven en dat heb je merdere keren gedaan bij bepaalde topics die mooier dicht of op andere plaatsten hadden gekunt. ook voor een muziek topic waarvan we wisten dat er ook een in het entertainment forum zat moch van jou in het mainforum blijven. dan gaan wij natuurlijk niet verplaatsen.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Feb 07, 2007 2:02 pm

Hoe gaat het trouwens met de art voor de guild topic? ^_^ gaan we die nog maken, zou een mooie nieuwe toevoeging zijn.
PostPosted: Wed Feb 07, 2007 2:36 pm

Darlaa
Niet? whee ik herinner me dat wanneer een meisje een stel je voor topic maakde jij daar postte dat we coulanter moesten zijn en dat de topic moest blijven en dat heb je merdere keren gedaan bij bepaalde topics die mooier dicht of op andere plaatsten hadden gekunt. ook voor een muziek topic waarvan we wisten dat er ook een in het entertainment forum zat moch van jou in het mainforum blijven. dan gaan wij natuurlijk niet verplaatsen.

Hij was al 3x van onderwerp veranderd op zoek naar een niet bestaande topic XD Vond het nogal lullig om hem een 4e keer zijn topic aan te laten passen XD

Maar gelijk heb je wel.

Wat vind de rest van de Guild van een recycle Bin; waar alle topics in komen als ze ..... nou ja, afgedaan klinkt zo lullig, maar daar komt het op neer XD

kittyocean
Captain

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100
PostPosted: Thu Feb 08, 2007 12:42 am

Darlaa
Ik ben voor overzicht en niet dubbele topics. dat was ook lange tijd de norm hier.
Maar de laatste tijd ben ik de draad helemaal kwijt goede topics worden weggegooit terwijl stomme topics en stel je voor topics ineens gedoogd worden en blijven.
ik begrijp dat dat vriendelijker is tegenover de leden maar vind het wat scheef.

pink love

Alle subforums moten bekeken worden. want Bump topics.. waarom zou je die hebben als guild?

User Image
PostPosted: Thu Feb 08, 2007 6:47 am

Gw3nn0w
Darlaa
Ik ben voor overzicht en niet dubbele topics. dat was ook lange tijd de norm hier.
Maar de laatste tijd ben ik de draad helemaal kwijt goede topics worden weggegooit terwijl stomme topics en stel je voor topics ineens gedoogd worden en blijven.
ik begrijp dat dat vriendelijker is tegenover de leden maar vind het wat scheef.

pink love

Alle subforums moten bekeken worden. want Bump topics.. waarom zou je die hebben als guild?

User Image

omdat er mensen zijn die soms random willen spammen, en we dat anders in de chatterbox krijgen. Trust me; past experience

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Feb 08, 2007 8:38 am

kittyocean
Gw3nn0w
Darlaa

pink love

User Image

omdat er mensen zijn die soms random willen spammen, en we dat anders in de chatterbox krijgen. Trust me; past experience
persoonlijke ervaring vooral he? xD

tjs soms willen mensen zoms stom of ongecompliceert posten en waarom niet hier als ze er toch al zijn.
PostPosted: Thu Feb 08, 2007 10:06 am

Als ik eens gold wil verdienen, wel in de guild wil zijn maar totaal niets weet te zeggen..... ik ben dan blij dat ik in de Bump Topics onzin kan posten zonder andere topics te vervuilen!

kittyocean
Captain

Dark Demon Dutch

PostPosted: Thu Feb 08, 2007 11:41 am

klopt eigenlijk best wel allemaal
PostPosted: Thu Feb 08, 2007 10:10 pm

kittyocean
Als ik eens gold wil verdienen, wel in de guild wil zijn maar totaal niets weet te zeggen..... ik ben dan blij dat ik in de Bump Topics onzin kan posten zonder andere topics te vervuilen!

Jah ik vidn het vaag.. er zijn miljoenen bump topics.. waarom willen ze precies hier bumpen xD

User Image

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Feb 08, 2007 10:33 pm

Gw3nn0w
kittyocean

Jah ik vidn het vaag.. er zijn miljoenen bump topics.. waarom willen ze precies hier bumpen xD

User Image

Omdat mensen toch in de Guild willen zijn
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out