|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:43 pm
prrnill Ska försvinna och kolla på film nu.. *hoppar ut* okey ses..uhm..nån gång då*vinka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:43 pm
Gandiloulou Petsy Okej surprised Vill också ha en pyjamas crying Hehe... *Pillar på min pyjamas* Jag har en... Jag vill också ha en bear pajamas. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:44 pm
Jetzudan Rebirth Miradjii Jetzudan Rebirth För att det är senaste modet. razz Jasså? *går och byter om* Hehe, det är bra det. wink Sådär ja... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:44 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth VART TOG HAN VÄGEN DEN JÄVELN?! scream Han blev väl rädd när han såg dig razz Fan. Ville trycka upp ett svärd i röven på honom. <. < Vad har han gjort? sweatdrop Någonting som han inte borde ha gjort. ..*Blink blink* Oookej, Ska inte fråga vad Nä. Ni får ändå veta tids nog. <. < > .> *Pet* Varför är du klädd som en mumie björn? För att det är senaste modet. razz Okej surprised Vill också ha en pyjamas crying Köp en? Har bara 700g ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:45 pm
Filthy Jetzudan Rebirth Filthy Jetzudan Rebirth xd !! Nädå, det där är min bror. Jaså. Ursäkta då. xd Heh, det är lugnt. xp Svårt att se skillnad. blaugh surprised Är vi så lika?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Miradjii Jetzudan Rebirth Miradjii Jetzudan Rebirth För att det är senaste modet. razz Jasså? *går och byter om* Hehe, det är bra det. wink Sådär ja... xp Har du en till jag kan köpa för ett billigt pris? xd ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:46 pm
Filthy Gandiloulou Petsy Okej surprised Vill också ha en pyjamas crying Hehe... *Pillar på min pyjamas* Jag har en... Jag vill också ha en bear pajamas. crying Aww sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:47 pm
Vi borde starta en klubb på gaia som heter typ TeddyBears... Skulle vara skitcoolt.. Den enda regeln: Du måste ha en björn pyjamas... XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
vill ha en jag med nån som säljer*billigt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Jag vill också ha en bear pajamas. crying Jag har en extra som du kan få låna om du vill
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:48 pm
Gandiloulou Vi borde starta en klubb på gaia som heter typ TeddyBears... Skulle vara skitcoolt.. Den enda regeln: Du måste ha en björn pyjamas... XP mm. du snodde idén ur huvudet på mig. xd Fast typ PJ's club.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|