|
|
|
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 11:52 pm
Nonni... Olen nyt sitten lopettanut lukionkin kokonaan.
Pääsin töihin joten koitan tässä nyt ansaita rahaa hieman, jotta kesällä pääsen sitten tuskaan. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 9:17 am
Ja nyt, kolmen hakulomakkeen jälkeen, minä luulen että tuohon yhteen ei mennyt virheitä. En vaan osaa, kaikenlaiset viralliset paperit saavat minut ahdistumaan gonk
Sitten jos vielä käsialasta saisivat selvän... crying Viime keväänäkin tuli pari puhelua aiheesta "hei mitä tässä lukee ja mikä helvetin paikka tämä on mihin sinä hait kun ei sitä löydy tästä listasta"...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 9:31 am
Liftrasir Ja nyt, kolmen hakulomakkeen jälkeen, minä luulen että tuohon yhteen ei mennyt virheitä. En vaan osaa, kaikenlaiset viralliset paperit saavat minut ahdistumaan gonk Sitten jos vielä käsialasta saisivat selvän... crying Viime keväänäkin tuli pari puhelua aiheesta "hei mitä tässä lukee ja mikä helvetin paikka tämä on mihin sinä hait kun ei sitä löydy tästä listasta"... Sama juttu mulla. Nykyisin otan jo ihan ssuosiolla alkuun hyvän nipun niitä lomakkeita kun tulee kumminkin sotkettua ne...ja munkaan käsialasta ei välttämättä aina saa selvää. rolleyes Enkä vieläkään ole päättänyt mihin yliopistoon haen vaihtoon!!!Aaargh!Arvasin että se jää viimeiseen iltaan se päättäminen.Yliopisto joko Tirolissa tai Haagissa. Aaargh!! mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 27, 2007 2:08 pm
Viimeisen illan mietinnän tulos: vaihtoon Itävallan Tiroliin!!!!!!!!1 cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 26, 2007 7:38 am
Voi kamala, nehän tahtovat minut sinne valintakokeeseen. gonk Minä olin niin henkisesti valmistautunut siihen että en ole päässyt kun ei mitään kuulunut, ja sitten PANG! Ei oo reiluu, nyt olen tässä tunnin sisään käynyt läpi alkuinnostuksen, Liftis ei osaa-vaiheen, Liftis pakottaa itsensä osaamaan -vaiheen ja nyt mennään ahdistusvaiheessa.
Jos se stressaamisesta olisi kiinni, olisin heti sisällä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 01, 2007 4:42 pm
Koulu on tärkeää, ettei sinusta tule yhteiskunnan pummia. Silti sitä ei vaan jaksaisi. Mieluummin nukkuisin päivällä ja dataisin yöllä...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 12, 2007 5:40 am
Minulla on nyt viikonloppuna pääsykokeet ja lievä paniikinomainen uhkaa iskeä aina sen muistaessa. eek ...tosin sitten ajattelen aina yhtä toista ryhmäläistämme joka on koko ajan paniikissa ja oma kauhu laantuu heti kun se naurattaa niin. rolleyes
Aijai... jos sitä pääsisi. Eilen oli harjoitushaastattelu.
Ope: Nyt minä luettelen sanoja, ja sinun on sanottava ensimmäinen asia mikä tulee mieleesi. Liftis: EIIIIIH! rofl
I feel violated, so violated...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 12, 2007 2:46 pm
Dun dun...
Olis ens maanantaina pääsykoe merkkariin... Laivakokkipualelle...
Se ois periaatteessa parempi koulu ku koteko, mutta siinä on vaan se että kotekosta valmistuneen ravintolakokin ja merkkarin laivakokin ero on vaan siinä että laivakokki saa toimia merillä. Ja senkin luvan saa ravintolakokki ihan vaan muutamien kurssien työllä.
Plus vielä se että merkkarissa miun pittäs lähtä merille aina sillon tällön... surprised
Jos pääsen kotekolle, menen sinne. Käyn kyllä pääsykokeissakin jos vaikka sinne pääsis mut kotekolle ei... We shall see. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 13, 2007 5:57 am
Ruotsin valtakunnallinen oli eilen ja oli suorastaan mahdottoman helppo. Pari virhettä saattoi minulle tulla, ja tietenkin kun tuntuu että menee tosi hyvin niin meni ihan pilalle, mutta näin alustavasti sanottuna minusta se oli helppo. xD;; Kielissä ei yleensäkään ole ongelmaa, englanti, ruotsi ja äidinkieli kun sujuvat kaikkein helpoiten. [Saksasta en sano mitään, mutta toisaalta en olisi periaatteessa edes halunnut aloittaa sitä, joten ihan sama. XD] Inhottavaa kun olen huomannut että olen hyvä matikassa, vaikka olen aina inhonnut sitä. Vielä inhottavampaa on, että olen siinä nykyään LÄHES yhtä hyvä kuin kielissä, vaikka se nyt sentään vain ysi onkin. Ja että jopa TYKKÄÄN siitä. Eihän kukaan voi vapaaehtoisesti tykätä matikasta! xO Onneksi sentään mantsa ja bilsa ovat yhä kaseja, joten voin sanoa ettei sentään ysillä alkavaa keskiarvoa ollut. ;D Paitsi jos nyt saan nostettua ruotsin numeron takaisin kymppiin ja englantikin yhä pysyy ylhäällä niin sittenhän se on. O_O Olisi ainakin aika hyvät mahikset päästä johonkin kunnon kouluun, siis jos hakisin. ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 14, 2007 12:54 pm
Mie hain nyt kevään yhteishaussa Etelä-Kymenlaakson ammattiopiston SoTe-alalle ja tossa just ennen pääsiäistä tuli kutsu pääsykokeisiin ja ne pääsykokeet ois 27. päivä tätä kuuta. Toivottavast menis hyvin ja saisin tarpeeks pisteitä, että pääsisin sisään ja lukemaan itseni lähihoitajaks.
Ainoa mikä ottaa pannuun, on koulumatkat... ~20km... Ja linja-autolla se kestää noin 40 minsaa... stare Mut eiköhän siihenkin totu..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 22, 2007 10:13 am
Minulla on nyt peruskoulun viimeinen luokka meneillään. yhteishaussa hain mahiksella lukioon ja eläintenhoitaja -linjalle.. Soveltuvuuskokeet on nyt tiistaina. No lukioon pääsee täällä meillä ainakin jok ikinen, niin vaikka en sinne aläintenhoitaja alalle pääse, niin sitten käyn pelkän lukion. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 8:35 am
Olen ammattikorkean ensimmäisellä vuodella opiskelemassa tieojenkäsittelyä ja edessä on noin 2,5 vuotta vielä. Sopii hyvin pääharrastukseni kanssa. smile
Kakkos-harrastukselleni, eli taikatempuille en ole löytänyt vielä koulua, mutta kyllä niitä ilmeisesti Suomessakin on. Tietoa kaivataan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 1:45 pm
mikeful Olen ammattikorkean ensimmäisellä vuodella opiskelemassa tieojenkäsittelyä ja edessä on noin 2,5 vuotta vielä. Sopii hyvin pääharrastukseni kanssa. smile Kakkos-harrastukselleni, eli taikatempuille en ole löytänyt vielä koulua, mutta kyllä niitä ilmeisesti Suomessakin on. Tietoa kaivataan. Hah. Tuosta tulee mieleen vain yksi kaverini joka on myös menossa opiskelemaan tietojenkäsittelyä... surprised Harjoittaa myös taikatemppujakin... Varsinkin korttitemppuja. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 1:52 am
Enää kaksi päivää koulua,tral-lal-laa...ja yksi random tentti ensi viikolla,mutta minulle se on jo yhtä kuin loma. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 8:21 am
Kohta on lukion eka "luokka" käyty. ^^ eikä tää lukio oo niin vaikeeta ku jotkut väittää. biggrin toivoisin tosin sitä et kesäloma alkais pian. Ei oikein innosta istuu luokassa kun ulkona on hyvä sää. :/ Mutta kyllä sen kestää. Jotenkuten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|