Zou jij naar een meeting willen? |
Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 4:26 am
Ouwehands Dierenpark Uw voordeel met het ANWB Entreebewijs: € 1,25 korting.
Ouwehands Dierenpark, Rhenen In Ouwehands Dierenpark loop je dwars door het wilde Tijgerbos, waar de tijgers de ruimte hebben om heerlijk met elkaar te ravotten. Door het beroemde Berenbos waar, vroeger mishandelde, beren weer een onbezorgd leven leiden. Sta plotseling neus aan neus met een ijsbeer of loop onder de slingerende orang oetans en Java apen door. Ga op ontdekkingsreis en beleef het zelf in Europa's grootste overdekte speeljungle.
Kaartjes zijn te koop vanaf €14.00 op vertoon van uw ANWB pas
Ik kan hier goedkoper aan kaarten kopen, dan hoeven we niet in de rij te staan. Helaas kan ik niet alles meteen kopen, dus wil je van te voren een kaartje met wat korting, zal je vante voren geld moeten overmaken. Pm me als je er graag een wilt, dan koop ik ze van te voren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 5:54 am
bedankt voor de tip! Mijn ouders hebben een ANWB pas, ik kan met hun pas korting halen ^_^
ik kan nu nog niets over tijden etc zeggen; vanwege mijn vakantie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 7:55 am
heej, lijkt me super leuk. Wij moeten hier thuis ook nog ergens zo'n pasje hebben ^_^ Nu alleen nog kijken of ik kan =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 7:59 am
Hoop het!!!
*cheerleader style* ZAKOU! ZAKOU! ZAAAAAAAKOOOOOOU!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 8:43 am
Zou leuk zijn ja!
Tot hoe laat blijven we ongeveer? En iedereen (Except me) moet via Utrecht, neem ik aan?
Let wel, met die Anwb pas geld de korting alleen als je je kaartje vooraf bij de VVV koopt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 8:50 am
ik koop kaartjes vaak bij de ANWB XD
Ik neem aan tot ongeveer sluitingstijd? Want dan kunnen we nog gezellig samen eten ofzo. Zo'n park is toch meestal tot 18h open ofzo?
En ach, anders gaan we wanneer we het echt zat zijn smile
Zelfs als we om 18h weg gaan, en om 19h een trein neemt, dan moet je voor 22h thuis zijn (3 uur reizen lijkt me niet realistisch XD).
Maar dat is mijn mening anyway.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 8:55 am
Trein moet vanuit het park binnen een half uurtje met gemak te halen zijn, dus je kan de trein van 18:29 nemen smile Park sluit om 18:00. Park is trouwens in loopafstand van het station, ik weet het te vinden, is niet zo veel moeite smile
Het leek me namelijk misschien een leuk idee, sinds zo goed als iedereen toch via utrecht gaat, om in utrecht wat te eten. (Dus, zodra we het zat zijn of tis 18:00, trein van 18:29 pakken, zijn we 19:00 in utrecht, kunnen we daar wat eten, en dan gedag zeggen?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 9:37 am
ik vind het prima, maar het enige wat op zondag rond 19.00 open is, is misschien de burger king (dat vind ik echt GEEN eten daar!)..... Pizza Hut.... en HEEEEL misschien de Mc Donalds. En op het station kun je ook niet echt lekker zitten =S
Misschien Rhenen dan makkelijker?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 9:52 am
•♥• Oh jah idd je wild niet weten hoe vaak we daar gezocht hebben naar een restaurand of zo bij het station in de buurt *~* •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 9:57 am
ik ken utrecht (CS ook) op mijn duimpje! En op zondag is er verdraaid weinig open XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:09 am
Klinkt goed smile Ik vind de mac ook beter dan de burgerking... maargoed Utrecht centraal is idd erg groot en er moet toch wel wat open zijn tussen 18:00 en 19:00 .. lijkt mij.. of alles is pot dicht en we moeten maar gelijk doorrijden naar huis neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:11 am
•♥• Ze hebben in ouwehands zelf ook restaurants maar dat gaat dan wel van de tijd af... •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:16 am
Misschien moeten we er maar heen gaan met het "we zien wel?" gevoel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:19 am
ik denk dat het sowieso te vroeg is om al de gehel invulling nu al vast te leggen. Het lijkt me handig als er eerst een 'definitieve' lijst van mensen die komen gemaakt wordt (en die goed bijgehouden).
Ik zal als ik terug kom van vakantie wel eens proberen uit te zoeken wat er, naast restaurants waar we geheel utrecht voor door moeten, dan nog open is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:19 am
•♥• Ja als je denk "daar is het leuk" of gewoon ongelooflijke honger hebt kunnen we gewoon daar gaan eten.. maar om op utrecht moeten te gaan zoeken is wat minder... •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|