|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 8:41 am
Watch your mouth Jetzudan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jalkazar Petsy Jalkazar Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy . . Glada ni ser ut och vara sweatdrop Indeed. Najs avaTack. *Vill också ha* >o<; Men jag är ju jämt så fattig =__=tyst du hgar ju typ 10k din snobb Hur lyckas du avrunda 1.3k till 10k? xd Jag 䲠ingen snobb, allt jag har 䲠typ v䲴 25 - 30ks䤤kert bara din afk 䲠v䲴 typ 200k Vilken AFK? Oh, den jag inte har? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy . . Glada ni ser ut och vara sweatdrop Indeed. Najs avaTack. *Vill också ha* >o<; Men jag är ju jämt så fattig =__=Du vill ha vad? o.o Kläderna du har, of courseAha. Nejmen, bara 5k. Sålde lite kläder idag, så jag fick råd. Jalkazar: Kan du bara för en gångs skull hålla din jävla käft och sticka härifrån innan jag kommer hem till dig och sluter sönder ditt fula huvud och kör upp resterna i ditt arsle och gör igenom en metallstång genom ditt bröst. Din jävla idiot. du vet inte vars jag bor.... suckerrrrr
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oh, Najs.. Nu ska alla lägga sig i =__=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 8:43 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 8:44 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jag skulle kunna sälja min Ball and Chain, men ingen vill ju ha den.. >O<;;
*Hålla med* 3nodding Heh, I've been there... *Sucka* Dumma items som dumma Gaians inte vill köpa! =__=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 8:45 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 8:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 8:48 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jag skulle kunna sälja min Ball and Chain, men ingen vill ju ha den.. >O<;;
*Hålla med* 3nodding Heh, I've been there... *Sucka* Dumma items som dumma Gaians inte vill köpa! =__=Heh. Dom 䲠bara ute efter att s䬪a sina nyaste donation items f?6098904k styck. Mm, dom 䲠ju snygga, men vem tusan vill k?dom f?k - 6k? neutral Jag köpte min BTK för 5k. sweatdrop Dom håller iaf priserna dom hade som sealed envelopes.... Jag önskar jag kunde göra något åt alla de giriga jäv-- err... gulliga små sockertussarna att sänka tillbaka priset på sealed envelopes till 2.5k igen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 8:51 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 8:53 am
Petsy "Suckertussarna". . xd Jag var inte med d堦gt;o>;; Men n䲠jag b?de s堶ar ett bra och lagom pris 3.5k. . Eeeh? Dom hade ju 2.5k jättelänge. Det var ända sen Staff och Pitchfork som dom höjde till 50000k.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 8:54 am
Petsy Jalkazar Petsy Jalkazar Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy . . Glada ni ser ut och vara sweatdrop Indeed. Najs avaTack. *Vill också ha* >o<; Men jag är ju jämt så fattig =__=tyst du hgar ju typ 10k din snobb Hur lyckas du avrunda 1.3k till 10k? xd Jag 䲠ingen snobb, allt jag har 䲠typ v䲴 25 - 30ks䤤kert bara din afk 䲠v䲴 typ 200k Vilken AFK? Oh, den jag inte har? neutral devil's tail då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 8:56 am
Jetzudan Rebirth Petsy "Sockertussarna". . xd Jag var inte med d堦gt;o>;; Men n䲠jag b?de s堶ar ett bra och lagom pris 3.5k. . Eeeh? Dom hade ju 2.5k jättelänge. Det var ända sen Staff och Pitchfork som dom höjde till 50000k. Whaat? o.< Jag har inte sett ett Sealed för 2.5k på evigheter
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 8:57 am
Jalkazar Petsy Jalkazar Petsy Jalkazar Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy . . Glada ni ser ut och vara sweatdrop Indeed. Najs avaTack. *Vill också ha* >o<; Men jag är ju jämt så fattig =__=tyst du hgar ju typ 10k din snobb Hur lyckas du avrunda 1.3k till 10k? xd Jag 䲠ingen snobb, allt jag har 䲠typ v䲴 25 - 30ks䤤kert bara din afk 䲠v䲴 typ 200k Vilken AFK? Oh, den jag inte har? neutral devil's tail då Vilken DT?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|