|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:38 am
Rawey Chibi Strawberry Rawey `har ont i halsen huvudet och magen :/ Men jag hatar dig inte 3nodding naww jobbigt. sad . jag har ?inflammation. sweatdrop tur det. razz fast jag menade min enda kompis irl. sweatdrop Aha.. Alla hatar mig förutom mina typ 5kompisar... irl :/du har iaf kompisar kvar. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:41 am
Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey `har ont i halsen huvudet och magen :/ Men jag hatar dig inte 3nodding naww jobbigt. sad . jag har ?inflammation. sweatdrop tur det. razz fast jag menade min enda kompis irl. sweatdrop Aha.. Alla hatar mig förutom mina typ 5kompisar... irl :/du har iaf kompisar kvar. :\ joo.. men ca 4 000 000 fiender :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:42 am
Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey `har ont i halsen huvudet och magen :/ Men jag hatar dig inte 3nodding naww jobbigt. sad . jag har ?inflammation. sweatdrop tur det. razz fast jag menade min enda kompis irl. sweatdrop Aha.. Alla hatar mig förutom mina typ 5kompisar... irl :/du har iaf kompisar kvar. :\ joo.. men ca 4 000 000 fiender :/ouch. >.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:43 am
Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey `har ont i halsen huvudet och magen :/ Men jag hatar dig inte 3nodding naww jobbigt. sad . jag har ?inflammation. sweatdrop tur det. razz fast jag menade min enda kompis irl. sweatdrop Aha.. Alla hatar mig förutom mina typ 5kompisar... irl :/du har iaf kompisar kvar. :\ joo.. men ca 4 000 000 fiender :/ouch. >.o Joo.. Men jag ska taba alla >:>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:43 am
Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey `har ont i halsen huvudet och magen :/ Men jag hatar dig inte 3nodding naww jobbigt. sad . jag har ?inflammation. sweatdrop tur det. razz fast jag menade min enda kompis irl. sweatdrop Aha.. Alla hatar mig förutom mina typ 5kompisar... irl :/du har iaf kompisar kvar. :\ joo.. men ca 4 000 000 fiender :/ouch. >.o Joo.. Men jag ska taba alla >:>taba? oO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:44 am
Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey `har ont i halsen huvudet och magen :/ Men jag hatar dig inte 3nodding naww jobbigt. sad . jag har ?inflammation. sweatdrop tur det. razz fast jag menade min enda kompis irl. sweatdrop Aha.. Alla hatar mig förutom mina typ 5kompisar... irl :/du har iaf kompisar kvar. :\ joo.. men ca 4 000 000 fiender :/ouch. >.o Joo.. Men jag ska taba alla >:>taba? oO Staba* XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:45 am
.__.;; *smyger in igen* lektion <__<;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:47 am
Sostrate .__.;; *smyger in igen* lektion <__<;; :000 I am your sysling! ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:49 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:50 am
Rawey Sostrate .__.;; *smyger in igen* lektion <__<;; :000 I am your sysling! ninja Woah!*petar på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:53 am
Chibi Strawberry argh.. vill inte att hon ska vara sur p堭ig. crying *glompar* domokun feel better.. NOW! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:54 am
Rawey Chibi Strawberry argh.. vill inte att hon ska vara sur p堭ig. crying *glompar* domokun feel better.. NOW! xd cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:58 am
Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry argh.. vill inte att hon ska vara sur p堭ig. crying *glompar* domokun feel better.. NOW! xd cry NOOO DON'T BE SADNESS gonk *ger en anka* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:59 am
Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry argh.. vill inte att hon ska vara sur p堭ig. crying *glompar* domokun feel better.. NOW! xd cry NOOO DON'T BE SADNESS gonk *ger en anka* whee *kramar om ankan* cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 4:00 am
Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry argh.. vill inte att hon ska vara sur p堭ig. crying *glompar* domokun feel better.. NOW! xd cry NOOO DON'T BE SADNESS gonk *ger en anka* whee *kramar om ankan* cry *kramar om chibi strawberry* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|