|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:13 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:15 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:17 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:19 am
Rawey Sostrate Rawey Sostrate Rawey Sostrate surprised *petar tillbaka* *petar med kalla is fingrar* whee w䨡kallt *huttrar och kurar ihop sig* x____x F?t gonk *glompar*Aw *counterglomp* det g?nget ^__^ Yaay ^w^ MEN GURGEL!! min bok vill aldrig bli klar gonk Oh, så du skriver en bok du ^__^!*nyfiken i en strut* den blir nog det så småningom ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 2:59 am
Sostrate Rawey Sostrate Rawey Sostrate Rawey Sostrate surprised *petar tillbaka* *petar med kalla is fingrar* whee w䨡kallt *huttrar och kurar ihop sig* x____x F?t gonk *glompar*Aw *counterglomp* det g?nget ^__^ Yaay ^w^ MEN GURGEL!! min bok vill aldrig bli klar gonk Oh, så du skriver en bok du ^__^!*nyfiken i en strut* den blir nog det så småningom ^^ Joo.. Men kan ej komma på namn.. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:03 am
Rawey Sostrate Rawey Sostrate Rawey Sostrate Rawey Sostrate surprised *petar tillbaka* *petar med kalla is fingrar* whee w䨡kallt *huttrar och kurar ihop sig* x____x F?t gonk *glompar*Aw *counterglomp* det g?nget ^__^ Yaay ^w^ MEN GURGEL!! min bok vill aldrig bli klar gonk Oh, så du skriver en bok du ^__^!*nyfiken i en strut* den blir nog det så småningom ^^ Joo.. Men kan ej komma på namn.. :/Ah...nu blev jag nyfiken ^^ får man läsa? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:07 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:29 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:30 am
jag mår fan för att typ den enda kompisen jag har hatar mig. 3nodding crying du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:34 am
Chibi Strawberry jag mår fan för att typ den enda kompisen jag har hatar mig. 3nodding crying du då?[/quote ]`har ont i halsen huvudet och magen :/ Men jag hatar dig inte 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:35 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 3:37 am
Chibi Strawberry Rawey `har ont i halsen huvudet och magen :/ Men jag hatar dig inte 3nodding naww jobbigt. sad . jag har ?inflammation. sweatdrop tur det. razz fast jag menade min enda kompis irl. sweatdrop Aha.. Alla hatar mig förutom mina typ 5kompisar... irl :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|