|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 3:37 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 3:40 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Va? whee IJ de inte alls >O< Yuri 䲠fel, men inte Yaoi! heart ... Ja undra vart den tog vägen. Nejnej. Yuri är sött. Det är lugnt. Men Yaoi... det är för.... über... typ en 60 årig man som rumphumpar en 10 årig pojke. gonk Ja, uuunda var.. xd Yuri är INTE sött gonk Eller.. det rår väl på.. neutral Jag råcka ladda ner yuri som var hur äckligt som helst.. =__= Sånt har jag inte settGe mig den nu. razz ... Det kan man st?p宠*host*..... inte gjort det nej....... *host*... ninja xp Det 䲠bara jag som blivit full. Jag har ingen hatt juh? Full?? *Skaka på huvet* Inget drickande juh! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 3:40 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Va? whee IJ de inte alls >O< Yuri 䲠fel, men inte Yaoi! heart ... Ja undra vart den tog vägen. Nejnej. Yuri är sött. Det är lugnt. Men Yaoi... det är för.... über... typ en 60 årig man som rumphumpar en 10 årig pojke. gonk Ja, uuunda var.. xd Yuri är INTE sött gonk Eller.. det rår väl på.. neutral Jag råcka ladda ner yuri som var hur äckligt som helst.. =__= Sånt har jag inte settGe mig den nu. razz ... Det kan man st?p宠*host*..... inte gjort det nej....... *host*... ninja xp Det 䲠bara jag som blivit full. Jag har ingen hatt juh? Full?? *Skaka på huvet* Inget drickande juh! gonk Hatt? Vadå hatt? Jag dricker inte. <. <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 3:44 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 3:46 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 3:48 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 8:38 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 12:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 12:45 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 12:51 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 12:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 12:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 1:01 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 1:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 1:03 am
Kom just på att jag har ledigt eftersom jag är i Gävle. :> Måste verkligen sova. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|